CVVM: Lidé nejlépe hodnotí prezidenta, média a premiéra

3. 10. 2005 08:10

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Lidé nejlépe hodnotí činnost prezidenta, médií a předsedy vlády. Naopak nejhůře si podle nich vedly za posledních dvanáct měsíců Senát, KSČM a Unie svobody- DEU. Vyplývá to z šetření, které dnes ČTK poskytlo Centrum pro výzkum veřejného mínění. V průzkumu lidé hodnotili vybrané instituce, politické strany a ústavní představitele jako ve škole, tedy známkami na škále od jedné do pěti. Zatímco prezident získal výslednou známku 2,36, US-DEU, jež se umístila na konci žebříčku, má hodnocení 3,82.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.