Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

ČRo chystá projekt o zvířatech

Redakce MAM13. 10. 2005

Český rozhlas chystá multimediální projekt o zvířatech, který by se měl pohybovat na rozhraní dokumentu a reality show. ČRo si nechal již zaregistrovat ochrannou značku “Domov”, což by zřejmě mohl být název celého projektu. “Zapsání logotypu je součástí utajovaného konceptu, jehož nedílnou součástí je interaktivita,” sdělil mluvčí ČRo Ladislav Pavlík.
Projekt, na kterém se bude podílet i Česká televize, by měl být zaměřen na poznávání života zvířat. Rozhlas tak chce navázat na své předchozí projekty, kdy například sledoval a v rámci Nové odysey stále sleduje cesty čápů z jejich letních sídel do zimovišť a zpět.
Podle Lidových novin by součástí projektu měly být i webové kamery, které by sledovaly život goril v pražské zoo. Šéfredaktor multimediálních projektů ČRo Miroslav Bobek řekl, že v zoo se bude odehrávat významná část projektu. Umožní podle něj sledovat nejen jeden druh zvířat, ale jeho součástí budou i interaktivní prvky.
“Zapojit či vyjadřovat by se mohli i diváci,” řekl Bobek. Projekt by podle něj mohl trvat v řádu měsíců. Bližší informace včetně termínu zahájení hodlá ČRo sdělit na chystané tiskové konferenci. Podle Lidových novin by projekt mohl odstartovat v listopadu.
“ČT se projektu sledování goril v pražské zoologické zahradě zúčastní pouze zpravodajsky,” sdělil mluvčí ČT Martin Krafl. Televize podle něj odvysílá reportáže o celém projektu ve zpravodajství na ČT1 a ČT24 a bude se mu věnovat i v pořadech Dobré ráno a Regiony ČT24.

×

Nový iPod přehrává i obraz

Starší článek

Náklad v srpnu klesl Lidovým a Hospodářským novinám

Novější článek

Podobné zprávy

Akce
Foto: Young Lions

Young Lions: Digitál vyhrály Kateřina Marešová z AMI Digital a Alexandra Denisova z Qusion

Lepší vyslepičit, než ututlat, tvrdí vítězný návrh kampaně pro neziskovku Oživení, která podporuje takzvané whistleblowery.
20. 4. 202120. 4. 2021
Akce

Startuje 20. ročník soutěže WebTop100. Letos s novými kategoriemi

Projekt WebTop100 si klade za cíl prezentovat nejinspirativnější digitální projekty, které se v uplynulém období na české a slovenské scéně zrodily. V…
20. 4. 202120. 4. 2021
Média

Atmedia vydává průvodce českým TV trhem

Mediální zastupitelství tematických televizních stanic Atmedia připravilo třetí vydání průvodce českým TV trhem – Atmedia Navigator. Cílem publikace je…
20. 4. 202120. 4. 2021
Marketing

Ikonická fialová kráva má narozeniny, Milka slaví v kampani 120 let

U příležitosti jubilea si značka připomíná důležité momenty své historie. V rámci kampaně k výročí mají spotřebitelé možnost soutěžit o finanční výhry.
20. 4. 202120. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Tescu bude v Česku šéfovat Katarína Navrátilová
DDB Prague posiluje kreativu a digitál

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více