Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

ČRo a ČT zatím nezpoplatní počítače připojené k internetu

Redakce MAM19. 10. 2005

Český rozhlas a Česká televize zatím nebudou vybírat koncesionářské poplatky za počítače se zvukovou kartou a připojením na internet, pomoci kterého lze sledovat televizní vysílání a poslouchat rozhlasové stanice. Podle zástupců ČRo a ČT totiž není v současné době možné dát na celý problém jednoznačnou odpověď. Obě instituce však konstatují, že překotný technologický vývoj v oblasti telekomunikací rozostřuje dosavadní právní kategorie rozhlasového a televizního přijímače, sdělil mluvčí ČRo Ladislav Pavlík. Úvahy o placení za počítače připojené na internet se týkají především právnických osob, tedy firem, a nikoli domácností. Domácnosti platí podle novely zákona o poplatcích pouze za jeden přístroj, i když jich vlastní více. Pokud tedy domácnost vlastní rádio, již nemusí platit za počítač s rozhlasovou kartou. Platit za počítač s TV nebo rozhlasovou kartou či za mobil s tunerem by musela domácnost tehdy, pokud by to byl jediný přístroj v domácnosti, přes který by bylo možné vysílání naladit. Naopak firmy platí za každý přístroj, přes který lze televizní či rozhlasové vysílání sledovat. Tedy nejen za televize, rádia a počítače s TV kartou, ale také za autorádia a mobilní telefony se zabudovaným rozhlasovým či TV tunerem, upozornil Pavlík.*

×

Premier League blíž dohodě o vysílacích právech

Starší článek

Pražská burza má nový firemní styl

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Pxhere.com

Měření sledovanosti se musí změnit, shodují se manažeři. Domluví se? Jak?

Jak si čtenáři tištěného MAM č. 14 mohli přečíst už v úterý 6. dubna, většina oslovených televizních manažerek a manažerů očekává změny na poli…
10. 4. 202110. 4. 2021
Marketing

V marketingu se více soustředíme na značku

Nové kampani Staropramenu přezdívají v pivovarech Hrdinové. „Reprezentovat je pro nás nejvíc,“ shrnuje její koncept David Šeberle.
10. 4. 202110. 4. 2021
Marketing

Bez jasné online strategie se necháváte smýkat chaosem

Význam online aktivit pro firmy dramaticky roste a zapojení do internetového světa může být otázkou přežití. Bohužel s překotným růstem bývají spojené i…
10. 4. 20218. 4. 2021
Média

Etickou komisi Českého rozhlasu doplnili čtyři noví členové

Ve čtvrtek 8. dubna 2021 se na pozvání generálního ředitele Českého rozhlasu Reného Zavorala sešla Etická komise Českého rozhlasu doplněná o nové členy:…
9. 4. 20219. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R
Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více