Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Co chtějí zadavatelé?

Redakce MAM17. 10. 2005

Mezinárodní síť nezávislých komunikačních agentur BBN International Brand Communication provádí nezávislý mezinárodní výzkum mezi řediteli marketingu v různých zemích světa (mj. i v ČR). U nás ho zajišťuje komunikační agentura Marco a na globální úrovni je podporován britskou asociací Association of Business to Business Agencies (ABBA), americkou Business Marketing Association of America (BMA) či německou German Association of Advertising
(GWA). Cílem výzkumu, určeného především pro externí spolupracovníky marketérů, je lépe porozumět požadavkům, které jsou důležité pro specialisty v oblasti marketingu a reklamy, poznat mezinárodní marketingové příležitosti, kterým denně čelí, a zjistit, co marketéři očekávají od externích brandingových a komunikačních agentur a partnerů. Podle Pavla
Marka, ředitele firmy Marco, bylo přímo osloveno sto největších zadavatelů v České republice a dále se mohou výzkumu zúčastnit specialisté marketingu vyplněním dotazníku na webových stránkách společnosti. Každý účastník získá za spolupráci vyhodnocené všeobecné výsledky mezinárodního výzkumu. Výzkum již začal a ukončen bude do konce října. Výsledky by pak měly být známy do konce roku.

-map-

×

Stock Plzeň uvádí na trh Rh+

Starší článek

Kosmetický Panasonic

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Hornbach

Hornbach v kampani zdobí budovy, vraky, sloupy i „knihobudky“

Hobby market Hornbach v duchu claimu své letošní jarní kampaně „Zahrada může být kdekoliv“ oživuje zelení nudné křižovatky, vchody do metra i vraky aut. Za…
19. 4. 202119. 4. 2021
Extra

Salesforce není jen obchodní systém – stále více pomáhá i s marketingem

Klasická role CRM při shromažďování kontaktů a interakcí se zákazníky přestává stačit – roste zájem o nástroje na podporu akvizice…
19. 4. 202119. 4. 2021
Newsletter

Každý si myslí, že v práci jen hraju hry

Společenské hry jsou jedním z mála segmentů trhu, kterému se dařilo, říká Pavel Prachař z Mindoku
19. 4. 202115. 4. 2021
Newsletter

KOMENTÁŘ: Značky a jejich politický engagement

Před pár dny vypukla v mé sociální bublině zajímavá debata kolem postu Davida Navrátila z České spořitelny, který poukazoval na průzkum od Deloitte…
19. 4. 202118. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

DDB Prague posiluje kreativu a digitál
Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více