Co chtějí zadavatelé?
Mezinárodní síť nezávislých komunikačních agentur BBN International Brand Communication provádí nezávislý mezinárodní výzkum mezi řediteli marketingu v různých zemích světa (mj. i v ČR). U nás ho zajišťuje komunikační agentura Marco a na globální úrovni je podporován britskou asociací Association of Business to Business Agencies (ABBA), americkou Business Marketing Association of America (BMA) či německou German Association of Advertising
(GWA). Cílem výzkumu, určeného především pro externí spolupracovníky marketérů, je lépe porozumět požadavkům, které jsou důležité pro specialisty v oblasti marketingu a reklamy, poznat mezinárodní marketingové příležitosti, kterým denně čelí, a zjistit, co marketéři očekávají od externích brandingových a komunikačních agentur a partnerů. Podle Pavla
Marka, ředitele firmy Marco, bylo přímo osloveno sto největších zadavatelů v České republice a dále se mohou výzkumu zúčastnit specialisté marketingu vyplněním dotazníku na webových stránkách společnosti. Každý účastník získá za spolupráci vyhodnocené všeobecné výsledky mezinárodního výzkumu. Výzkum již začal a ukončen bude do konce října. Výsledky by pak měly být známy do konce roku.
-map-
Podobné zprávy

Hornbach v kampani zdobí budovy, vraky, sloupy i „knihobudky“
Salesforce není jen obchodní systém – stále více pomáhá i s marketingem
