Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Český Telecom se stanicí Óčko

Redakce MAM6. 10. 2005

Český Telecom v pátek do své digitální sítě zařadí také hudební stanici Óčko, která je jinak dostupná přes kabelové sítě a satelit. Óčko bude zkušebně vysílat v Praze a Brně na základě licence Rady pro rozhlasové a televizní vysílání.
“Cílem zkušebního vysílání je příprava na řádné televizní vysílání v systému DVB-T spočívající v testování kvality přenosu digitálního signálu a multimediálních interaktivních aplikací,” sdělil mluvčí Telecomu Vlastimil Sršeň. V současné době je v Praze a Brně již možné sledovat programy ČT1 a ČT2.
Podmínkou pro sledování programů v budovaných digitálních sítích, které jsou nyní tři, je vlastnictví přístroje zvaného set-top box. Jeho cena začíná zhruba na dvou tisících korunách.
Jednu ze sítí provozují také České radiokomunikace, a to zatím v Praze a okolí. V ní se nyní vysílají programy ČT1, ČT2, Nova, Prima a Óčko, součástí jsou i čtyři rozhlasové stanice. Další síť buduje společnost Czech Digital Group, v jejímž multiplexu se nyní nacházejí ČT1, ČT2, ČT24, Prima, Nova a Top TV i šest rozhlasových programů.
Všechny programy však zatím vysílají pouze zkušebně. Česká televize by chtěla zahájit řádné digitální pozemní vysílání v polovině října, podle serveru DigiZone.cz se ke stejnému kroku v nejbližší době chystá i Prima.
Zatím není příliš známo, jak bude vypadat konkrétní obsah tří digitálních sítí po přechodu na řádné digitální vysílání, které bude v prvních několika letech existovat souběžně s analogovým.
Vysílací rada loni v listopadu vypsala tendr na digitální pozemní licence, zatím je však neudělila, neboť zřejmě čeká na přijetí novely vysílacího zákona, kterou již několik měsíců projednává sněmovna. V první fázi budou existovat tři digitální sítě s 12 volně přístupnými programy, posléze se jejich počet zdvojnásobí.

×

Pietro Filipi na východ

Starší článek

Hledání na Atlasu nově

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Prazdroj má v kampani Robbieho Williamse. Originál prý nic nepřebije, říkají pivovary

Hvězdou nového globálního spotu Plzeňského Prazdroje je vedle orosené sklenice piva britský zpěvák Robbie Williams. „Oba jsou ikonické originály a…
18. 4. 202118. 4. 2021
Lidé

DDB Prague posiluje kreativu a digitál

Lluis Rotger je nový expriential creative lead, Christophe Wechsler senior art director, Jiří Kirchner senior copywrighter a Ivan Krajčovič digitální stratég.
17. 4. 202117. 4. 2021
Marketing

Kultura si strategii maže na chleba

Nejde jen o oblékání, firemní kultura musí především pomáhat k vyšší výkonnosti byznysu, říká Pavel Kuhn ze společnosti Kogi Con.
17. 4. 202116. 4. 2021
Marketing

Mattoni poprvé uvádí plošně na trh plechovky

Minerální voda Mattoni představila novou řadu ochucené minerální vody Mattoni v plechovkách. Značka se tím stává první českou minerální vodou v plechovce,…
16. 4. 202116. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě
Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více