Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Český spot oceněn na Prix Europa

Redakce MAM24. 10. 2005

Český televizní snímek Home Sweet Home režiséra Michala Jahna zvítězil v kategorii nejlepší televizní spot na festivalu Prix Europa v Berlíně. Je to jediná cena, kterou si letos české televizní a rozhlasové příspěvky z přehlídky odvážejí.
Vyhlášením cen vyvrcholil týdenní festival, který hodnotil nejlepší evropské televizní snímky a rozhlasové příspěvky. O 14 cen v deseti kategoriích se utkalo celkem 672 rozhlasových, televizních nebo internetových pořadů z 35 zemí a podle členů odborné poroty měl letošní ročník Prix Europa vynikající úroveň.
Stylizované sošky býka putují vedle České republiky do dalších sedmi zemí. Po čtyřech cenách získaly příspěvky německé, další ceny zamíří do Norska, Nizozemska, Dánska, Španělska a Polska. Britští filmaři si letos odvezou ocenění za nejlepší televizní snímek a televizní dokument. S cenami se pojí finanční ocenění ve výši 6000 eur (téměř 180 000 korun).
Prix Europa se uděluje od roku 1987 v Berlíně a Postupimi a mezi letošní těžiště festivalu patřilo téma problematiky islámu a sportovní téma – fotbal. Soutěž se koná pod patronací Evropského svazu pro vysílání (European Broadcasting Union – EBU) za podpory Rady Evropy, institucí EU, Berlína a Braniborska a německých médií.

×

ÚOHS zahájil správní řízení o koupi podílu v televizi Prima

Starší článek

Je muzikál o Wobenzymu skrytá reklama?

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Alza

AlzaBoxy budou dostupné již u 50 čerpacích stanic OMV

Alza rozšiřuje spolupráci s OMV. Nově budou AlzaBoxy dostupné už na třetině čerpacích stanic OMV v Česku. Zákazníkům to přinese jednodušší bezkontaktní…
12. 4. 202112. 4. 2021
Lidé

Michaela Lelková vede brand marketing Zoot. Do e-shopu přišla z Ikea ČR

Módní e-shop Zoot má novou brand manažerku, která povede brand marketingový tým. Michaela Lelková přišla po 3,5 letech z Ikea, kde působila jako country…
12. 4. 202112. 4. 2021
Marketing

Social Media Marketing v 2FRESH povede Andrea Bubníková

Agentura 2FRESH do vedení Social Media Marketing divize nasazuje Andreu Bubníkovou.
12. 4. 202112. 4. 2021
Marketing

Začíná plošná očkovací kampaň. S odborníky chce přesvědčit váhající

Startuje národní komunikační kampaň k očkování s názvem „Udělejme tečku“, kterou státu zhotovila dobrovolnická iniciativa komunikačních agentur a expertů…
12. 4. 202112. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R
Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více