Český spot oceněn na Prix Europa
Český televizní snímek Home Sweet Home režiséra Michala Jahna zvítězil v kategorii nejlepší televizní spot na festivalu Prix Europa v Berlíně. Je to jediná cena, kterou si letos české televizní a rozhlasové příspěvky z přehlídky odvážejí.
Vyhlášením cen vyvrcholil týdenní festival, který hodnotil nejlepší evropské televizní snímky a rozhlasové příspěvky. O 14 cen v deseti kategoriích se utkalo celkem 672 rozhlasových, televizních nebo internetových pořadů z 35 zemí a podle členů odborné poroty měl letošní ročník Prix Europa vynikající úroveň.
Stylizované sošky býka putují vedle České republiky do dalších sedmi zemí. Po čtyřech cenách získaly příspěvky německé, další ceny zamíří do Norska, Nizozemska, Dánska, Španělska a Polska. Britští filmaři si letos odvezou ocenění za nejlepší televizní snímek a televizní dokument. S cenami se pojí finanční ocenění ve výši 6000 eur (téměř 180 000 korun).
Prix Europa se uděluje od roku 1987 v Berlíně a Postupimi a mezi letošní těžiště festivalu patřilo téma problematiky islámu a sportovní téma – fotbal. Soutěž se koná pod patronací Evropského svazu pro vysílání (European Broadcasting Union – EBU) za podpory Rady Evropy, institucí EU, Berlína a Braniborska a německých médií.
Podobné zprávy

AlzaBoxy budou dostupné již u 50 čerpacích stanic OMV
Michaela Lelková vede brand marketing Zoot. Do e-shopu přišla z Ikea ČR
Social Media Marketing v 2FRESH povede Andrea Bubníková
