Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Centrum.cz startuje novou reklamní síť AdFOX

Redakce MAM6. 10. 2005

Portál Centrum.cz se rozhodl vstoupit do nově vznikajícího trhu reklamních systémů založených na tzv.PPC neboli reklam placených za klik. K 6. říjnu startuje vlastní PPC reklamní síť pod novou značkou AdFOX. Její součástí jsou nejen servery ze stáje Centrum.cz, ale např.i servery Blesk, Idos, iPrima.cz, Nova.cz, Stratosféra.
Reklamní PPC sítě* jsou ve světě na vzestupu. Umožňují inzerentům z jednoho místa řídit vlastní internetové reklamní aktivity. Formou tzv.kontextové reklamy se vyskytují ve výsledcích vyhledávačů či u článků. Díky textové podobě jsou produkčně velmi levné a flexibilní. Vlastní reklamní PPC sítě mají světový hráči jako je Yahoo či Google.
Karol Veleba, šéf projektu AdFOX, ke startu sítě říká: „Náš vstup do PPC systémů je dlouho připravovaným strategickým krokem. V České republice máme již více než 10 tisíc klientů-inzerentů. A právě AdFOX je pro ně novou možností, jak oslovit doslova každého uživatele českého internetu formou kontextové reklamy placené za klik. Tato forma je ve světě velmi populární pro svoji vysokou efektivitu.“
Reklamní PPC síť AdFOX má již na startu co nabídnout:
– více než 300 mil shlédnutí reklam měsíčně
– součástí sítě jsou nejen servery ze stáje Centrum.cz, ale i Blesk.cz, Idos.cz, iPrima.cz, Nova.cz, Stratosféra apod.
– cena jednoho prokliku začíná již na 5,- Kč/klik
– robustní systém pro zadávání, sledování a statistické vyhodnocování kampaní přímo inzerentem
– partnerský program pro nové internetové servery a internetové (SEM) konzultanty
„Vývoj systému AdFOX trval více než 10 měsíců. Je navržen pro řádově stovky tisíc inzerentů a tisíce partnerských serverů. Po prvním měsíci provozu chceme začít aktivně přibírat další internetové servery. Našim cílem je vybudovat z AdFOXU jedničku českých PPC systémů do začátku roku 2006,“ komentuje zázemí a cíle Veleba.
Centrum.cz spuštěním reklamní PPC sítě AdFOX vstupuje do dalšího segmentu internetové reklamy. Spolu s prodejem již klasických databázových produktů založených na databázi firem v rámci vyhledávačů Centrum.cz a Morfeo tak poskytne klientům-inzerentům nejširší portfolio vysoce zacílených textových reklam. Prodej všech produktů zajišťuje zejména partnerská obchodní síť Internet trading. Její obchodní ředitel Milan Hronec ke spuštění AdFOXU říká: „Spuštění reklamní PPC sítě je dalším logickým krokem v oblasti vysoce cílené textové internetové reklamy. Naše síť disponuje více než 150 obchodníky. S nimi v zádech má AdFox reálnou šanci být největším PPC systémem českého internetu a dodávat až tisícům serverů v něm zapojených zajímavé finanční prostředky.“
Reklamní PPC síť AdFOX startuje 6.října již s dvěma sty platícími klienty a více než třiceti partnerskými internetovými servery.
* Co je reklamní PPC síť:
– velké množství reklamních ploch, zpravidla na více serverech
– reklamní plochy jsou textové podoby, maximálně
– reklamy se pouští kontextově – na základě výskytu klíčového slova v článku/vyhledávači, na které si inzerent přeje výskyt svojí reklamy
– inzerent má svoji reklamní kampaň plně pod kontrolou – přes online systém kampaň tvoří, určuje formáty reklamy, kdy kampaň začne a skončí apod.
inzerent platí za uskutečněné prokliky reklam, resp.za návštěvníka přivedeného na webové stránky

-red-

×

Sledovanost TV – 39. týden 2005 (26.9. – 2.10.)

Starší článek

Pietro Filipi na východ

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Budějovický Budvar si na média vybral Publicis Groupe

Pivovar Budějovický Budvar si v tendru na mediální agenturu vybral Publicis Groupe. Komunikační skupina pro jihočeský pivovar nově zajišťuje nákup a…
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

Dvacet reklam, které zaručeně fungují

Nová studie Kantaru odhaluje důvody úspěchu nejlepších reklam roku. Vede Heineken, do top dvacítky se probojoval i slovenský Kozel.
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly

Letákový průmysl zažívá, po útlumu v loňském roce, opět rozmach. V mnoha ukazatelích se podle statistik, o které se s MAM podělil server Kupi.cz, největší…
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Novým mluvčím skupiny PPF se stal Leoš Rousek. Kromě komunikace s médii bude mít na starost rozvoj investorské a byznysové komunikace PPF.
14. 4. 202114. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych
Z čela Shoptetu odchází Miroslav Uďan, nahradí jej Samuel Huba

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více