Nokia hledá PR agenturu

31. 10. 2005 11:10

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

České zastoupení finského výrobce mobilních telefonů Nokia vypsalo výběrové řízení na služby PR agentury. Bude se týkat fullservisového zabezpečení PR služeb pro mobilní zařízení a korporátní sféru.
Tendr je podle Šárky Osmančíkové, manažerky marketingu a komunikace Nokie, otevřený a agentury se mohou hlásit (posílat informace a reference) do pátku 11. listopadu. Do tendru však nebude přijata agentura, která pracuje pro jakoukoliv konkurenční firmu. Řízení bude pravděpodobně dvoukolové, v závislosti na počtu přihlášených.
„Hledáme nové cesty budování PR,“ zdůvodnila Osmančíková vyhlášení tendru a pravděpodobný konec dlouhodobé spolupráce se současnou agenturou Mmd. „Budeme posuzovat především proaktivní přístup a inovativní podporu a řízení našich PR aktivit, spolu s rozumnou cenou,“ dodala manažerka. Vítěz by měl být znám do poloviny prosince.

-Martin Picek-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.