Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Kampaň Trikem proti komunismu

Redakce MAM31. 10. 2005

Rozšířit protikomunistický oděvní sortiment chtějí organizátoři kampaně Trikem proti komunismu. V akci Listopadový trikopad se chystají oslovit novou nabídkou zájemce o netradiční design. Pro novou kolekci připravili více než 150 návrhů.
“Triko je jedním z nejrozšířenějších oděvů a představuje obrovskou reklamní plochu. Noste trika do zaměstnání, na úřady a veřejná místa! Dejte svým trikem jasně najevo svůj názor,” vyzývají organizátoři kampaně, jejichž cílem je potlačit popularitu komunistů v Česku.
Designéři a grafici, kteří nesouhlasí s podporou, jakou získávají v Česku komunisté, zahájili letos v květnu protikomunistickou kampaň výrobou triček. Na negativní důsledky totalitního režimu upozorňují potiskem s protikomunistickým obsahem, které je možné objednat prostřednictvím internetu. “Udělejte si vánočního strýčka! Rozdávejte pod stromeček trička,” uvádí ve své výzvě k nákupu protikomunistické symboliky.
“Zatím se vyráběla a prodávala jen omezená kolekce vítězných návrhů. Dosud se prodalo přes 4000 kusů triček a zájem veřejnosti neklesá,” sdělil jeden z organizátorů akce Ondřej Matyáš.
Kampaň Trikem proti komunismu je podle jejích organizátorů nenásilná výtvarná akce, která upozorňuje na nebezpečnost komunistické ideologie. Mají za to, že společnost příliš rychle zapomíná ničivé dopady 40 let vlády komunistického režimu a chtějí tak připomenout hrůzy totalitní zvůle.
Svou produkci autoři představili také v Rakousku, kde také rostou preference komunistů. V Českém centru ve Vídni předváděli některé modely bývalí disidenti.
Nyní designéři a grafici vyzývají všechny majitele trik, aby se svým oděvem do kampaně zapojili. Rozhodli se rozšířit nabídku o dalších 156 designů. Začíná také hra o triko. Zájemci si mohou objednat oblíbený design a závaznou objednávkou také podpořit výrobu nových návrhů. Každý týden bude až do května příštího roku nasazeno do hry šest designů po dobu 26 týdnů.
Pravidla hry o triko a informace o projektu mohou zájemci najít na internetové stránce www.dekomunizace.cz.

×

Apple má první obchod v Česku

Starší článek

Nokia hledá PR agenturu

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: iStock

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Média

Pořad Epicentrum. Česká televize bude sumarizovat aktuální vládní opatření

Živé přenosy z tiskových konferencí vlády tlumočené do znakového jazyka, celodenní zpravodajský servis ČT24, večerní speciály i webové…
26. 2. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více