Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Lidovky.cz zahájí novou éru,Kampaně na půjčky odstartovaly

Redakce MAM27. 10. 2005

Na doméně www.lidovky.cz čtenáři najdou nyní rychlejší, přehlednější a obsahově mnohem bohatší web, který nabízí nejen nejaktuálnější zprávy a fotografie, ale také zvukové a obrazové záznamy a další moderní interaktivní prvky.
Lidovky.cz zároveň opouštějí portál Centrum.cz a stávají se svébytným projektem mediální skupiny Mafra.
“Po dvou letech spolupráce s Centrem jsme se rozhodli jít vlastní cestou. Máme s Lidovkami.cz vyšší ambice, než být pouhou součástí internetového portálu,” řekl Veselin Vačkov, šéfredaktor LN a člen představenstva LN.
Nové Lidovky.cz budou více než dosud těžit z propojení s deníkem Lidové noviny. Mimo jiné budou přinášet nezveřejněný obsah, který vytváří redaktoři deníku, jako např. úplná znění rozhovorů, audio a video nahrávky, databáze a další.
“Lidovky.cz se budou profilovat stejným způsobem jako tištěné Lidové noviny. Mají být serverem pro čtenáře, kterým nestačí agenturní zprávy. Nabídneme exkluzivní obsah z oblasti vědy a kultury a poskytneme největší prostor pro názory a diskuse. Zvýšili jsme také zpravodajskou hodnotu webu, zrychlili zobrazování stránek a zlepšili uživatelský komfort,” uvedl dále Vačkov.
Na poli názorů budou Lidovky.cz úzce spolupracovat s legendou českého internetu Neviditelným psem Ondřeje Neffa.
Prodej reklamního prostoru na Lidovky.cz bude zajišťovat obchodní oddělení Mafra, které se nyní stará o prodej inzerce na zpravodajském portálu iDnes. “Zařazení serveru Lidovky.cz do mediální skupiny Mafra je logickým krokem, kterým chceme po začlenění ostatních nových médií do skupiny dokončit sjednocení a koordinaci prodeje inzerce,” řekl ředitel internetových projektů Mafra Jaroslav Kábele.
Proměna serveru Lidovek.cz je dalším velkým projektem Lidových novin v letošním roce. V dubnu redakce provedla úspěšný obsahový a grafický relaunch celého deníku. Stejně velkou změnou prošel v říjnu také magazín Pátek LN.
Zpravodajský server Lidovky.cz vznikl v roce 2000. V září 2005 jej navštívilo téměř 550 tisíc čtenářů (zdroj: oficiální audit Netmonitor – Sdružení pro internetovou reklamu).

,Zatímco v obchodech se vánoční výzdoba začala objevovat teprve minulý týden, společnosti poskytující půjčky na nákup spustily zátah na klienty mnohem dříve.
V minulých dnech silnou marketinkovou kampaň nastartovaly GE Money bank, Raiffeisenbank a Česká spořitelna (ČS). “Je to o trochu dříve než před rokem. Naše snadná půjčka má klienty přesvědčit, že peníze na nákupy mohou získat opravdu jednoduše. Klientovi stačí jen předložit občanský průkaz,” tvrdí Václav Kubala, ředitel marketinku ČS.
Spořitelna stejně jako další velké finanční ústavy (například ČSOB) tvrdí, že na letošní marketinkovou podporu spotřebitelských půjček nevydá více peněz než před rokem.
Podle odborníků na reklamu totiž v minulých letech inzertní aktivita společností poskytujících rychlé úvěry extrémně narostla. Výdaje na reklamu v letech 2003 a 2004 vzrostly téměř čtyřikrát.
“Takové tempo růstu se již letos opakovat nebude. Konkurence na tomto trhu však dále posiluje, k nárůstu výdajů na inzerci v tomto sektoru zřejmě dojde,” říká Štěpán Wolde ze společnosti Arbomedia. K nárůstu přispějí zejména firmy, které v minulých letech nebyly před Vánocemi tolik vidět.
Například vánoční kampaň splátkové společnosti Cetelem se vloni odehrála pouze u obchodníků, letos ji rozšíří i média. “Investované prostředky se oproti loňsku navýšily o několik desítek procent,” říká Jana Skalová tisková mluvčí Cetelemu.
Splátkové společnosti i banky kalkulují s tím, že jim vánoční reklama přinese nové klienty. “Letos očekáváme, že v listopadu a prosinci získáme až třicet procent objemu produkce,” dodává Skalová.
Na trhu půjček už nelze zájemce překvapit příliš velkými novinkami – banky i splátkové firmy zjednodušily podmínky pro úvěry, poskytují je velmi rychle a nabízejí i možnost nulového navýšení při jednorázovém splacení úvěru.
V letošním roce na sebe strhla pozornost hlavně GE Money bank. Její půjčka v akci dává lidem možnost začít splácet úvěr až za čtyři měsíce, aniž by složili jakoukoliv zálohu.

Hospodářské noviny, 31.10.2005, autor: Olga Skalková

×

Oficiální česká hitparáda IFPI ČR – 43. týden 2005

Starší článek

Kampaně na půjčky odstartovaly

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Rohlik.cz

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Lidé

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Knowlimits Group posiluje výzkumné oddělení. Na pozici research directora od začátku března proto nastupuje Zdeněk Kubena, který se…
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více