Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Reality show rozhýbaly vysokorychlostní internet

Redakce MAM14. 10. 2005

Kabeloví operátoři zaznamenávají od startu populárních reality show VyVolení a BigBrother rapidní nárůst zákazníků internetu. Za poslední měsíc se počet nových klientů společnosti Karneval Media zvýšil o tři tisíce. Podle dosavadních zjištění láká sledování dění v obou vilách prostřednictvím on-line kamer či sestříhaných video sekvencí 24 hodin denně na rychlý internet i lidi, kteří se až doposud z domova nepřipojovali. I dlouhodobí internetoví matadoři využívají jeho možností více než kdykoli předtím.
Karneval od zářijového startu obou reality show zaznamenává podstatně vyšší provoz v rámci celé datové sítě. „Průměrné množství přenesených dat na jednoho klienta se od spuštění show zvýšilo o 10 až 15 procent. Počet přístupů na portály Centrum.cz a Seznam.cz, kde hostují VyVolení a BigBrother, se zvýšil v porovnání s obdobím na začátku srpna o čtvrtinu,“ řekl obchodní a marketingový ředitel Karneval Media Dušan Jelínek. Karneval vycházel z celkových měření přenosů dat po kabelové síti, firma v žádném případě nemonitoruje aktivity jednotlivých uživatelů.
Mánie, která zachvátila národ zejména po startu VyVolených, přinesla Karnevalu dvojnásobný zájem oproti minulosti. „Od konce srpna nám přibylo přes tři tisíce nových zákazníků vysokorychlostního internetu. To je za tak krátkou dobu dvakrát více než v předchozích obdobích. Další dva tisíce zákazníků přesedlaly na některý z rychlejších tarifů, které začínají na 1000 kbps,“ dodal Dušan Jelínek.
Lidé nejvíce sledují dění ve vilách ve večerních hodinách. „Největší datové toky, které indikují například užívání stahovaní on-line videonahrávek či internetových kamer, probíhá mezi 21 a 23 hodinou,“ shrnul Dušan Jelínek, obchodní a marketingový ředitel Karneval Media.
Potvrzují se tak předpoklady tvůrců oficiálního webu VyVolených z portálu Centrum.cz, že reality show bude znamenat revoluci na českém internetu. „Až takový zájem o web VyVolených jsme nečekali. Hned první den po zpuštění on-line kamer se dokonce vyprodala celá kapacita přístupů a museli jsme ji výrazně navýšit. Dnes sledují on-line dění ve vile tisíce zájemců. Denně navštíví web až 200 tisíc lidí, kteří si zde prohlédnou skoro tři miliony stránek a zůstanou zde v průměru přes 15 minut,“ řekl Oldřich Bajer jednatel portálu Centrum.cz. Na stránkách portálu mají diváci možnost 24 hodin denně sledovat dění ve vile prostřednictvím čtyř placených kamer. „Dvě kamery jsou střihové a sledují VyVolené právě tam, kde jsou. Jedna kamera je v koupelně a druhá s možností nočního vidění v ložnici. Každý den je navíc na web umístěno až 30 minut video sekvencí. Tolik videa na jednom místě jinde na českém internetu neexistuje,“ uzavřel Oldřich Bajer.

-red-

×

Nova musí zaplatit soutěžícímu z Milionáře

Starší článek

Bellinda.com odstartovala web

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Lexus

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

Pořad Epicentrum. Česká televize bude sumarizovat aktuální vládní opatření

Živé přenosy z tiskových konferencí vlády tlumočené do znakového jazyka, celodenní zpravodajský servis ČT24, večerní speciály i webové…
26. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Stejná chalupa, jiná pravidla. Stát nahrává pochybným praktikám

Zástupci Svazu venkovské turistiky a agroturistiky, Asociace soukromého zemědělství ČR a Amazing Places & Kouzelná místa v ČR uprostřed…
26. 2. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více