Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

V minulém týdnu stouply podíly sledovanosti Primy a ČT1

Redakce MAM13. 10. 2005

V minulém týdnu si v podílech na sledovanosti celodenní i v hlavním večerním čase polepšily Prima a ČT1. Naopak Nova a ČT2 zaznamenaly pokles, vyplývá z údajů, které zveřejnila společnost ATO na základě peoplemetrového měření firmy Mediaresearch.
V hlavním čase mezi 19:00 a 23:00 se podíl Primy zvýšil o 2,3 bodu a sledovalo ji v průměru 31 lidí z každé stovky před obrazovkami. Podíl ČT1 se zvýšil o osm desetin bodu na 23 procent. ČT2 si pohoršila o 2,2 bodu a její podíl byl v minulém týdnu 5,4 procenta. Podíl Novy poklesl na 36,1 z 36,9 procenta.
Podíl ČT1 na celodenní sledovanosti stoupl o 1,6 bodu na 22,6 procenta. Prima si polepšila o čtyři desetiny a její podíl byl 27,1 procenta. Podíl ČT2 klesl o 1,6 bodu na 6,3 procenta. Novu sledovalo v průměru 37,9 procenta lidí před obrazovkami, což je méně o tři desetiny bodu oproti předminulému týdnu.
Z 20 nejsledovanějších pořadů jich 15 odvysílala Nova, tři Prima a dva ČT1. Vůbec nejvíce diváků zhlédlo nedělní Televizní noviny na Nově, bylo jich 2,92 milionu, tedy 34,2 procenta dospělých. Divácky nejúspěšnější pořad Primy se minulý týden ocitl na devátém místě. Byl jím další pořad reality show VyVolení, který v úterý večer sledovalo 1,8 milionu dospělých diváků.
Zhruba o 80 000 diváků méně si vybralo nejsledovanější pořad ČT1, kterým byly nedělní Události; v Top 20 to znamenalo 13. místo. Z nabídky ČT2 měl největší diváckou kulisu dokument Tak maminko, budou čtyři!, který ve čtvrtek večer vidělo 563 000 diváků.

×

Náklad v srpnu klesl Lidovým a Hospodářským novinám

Starší článek

Začíná veletrh Pragodent

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Badger & Winters

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více