Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Polský instalatér z reklamy ve Francii zabral

Redakce MAM13. 10. 2005

Ironická reklama s fyzicky přitažlivým polským instalatérem zřejmě ve Francii padla na úrodnou půdu. Od června, kdy byla zahájena reklamní kampaň na odbourání předsudků západních Evropanů vůči Polákům, stoupla ze strany francouzských turistů poptávka po dovolených v Polsku o 40 procent. Informovala o tom polská centrála cestovního ruchu.
Počet návštěvníků internetových stránek polského turistického střediska (www.poland-tourism.pl) se podle deníku Gazeta Wyborcza dokonce zdesetinásobil.
Během referenda o evropské ústavě strašili francouzští euroskeptikové veřejnost obrazem polského instalatéra, beroucího práci francouzskému pracovníkovi. Polsko na to v ironické odpovědi reagovalo vytvořením prototypu blonďatého svalnatého modela v pracovním oděvu a instalatérským nářadím. Usměvavý muž z Francouzům sliboval: “Zůstávám v Polsku, vy přijeďte.”
Později Polsko do kampaně nasadilo i pohlednou ošetřovatelku v těsném bílém stejnokroji.
Také české centrum CzechTourismu lákalo zahraniční turisty mimo jiné z Polska k návštěvě České republiky. Reklamní kampaň se sloganem “Zastavte se u nás!” se objevila v televizích a tisku. Ve spotu zastaví policisté polskou rodinu, která projíždí přes Českou republiku. Řidič očekává pokutu, ale je zaskočen policistovým přívětivým upozorněním na hrad Bouzov, který právě minul.

×

Podoba předání TV cen Elsa by měla odrážet český televizní podzim

Starší článek

Nový iPod přehrává i obraz

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: iStock

MŠMT láká učitele na Astra Zenecu: „Vyhrňte rukávy!“

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT) přesvědčuje v letákové kampani pedagogy, aby se nechali očkovat. Využívá k tomu známé…
24. 2. 202124. 2. 2021
Média

Televizní sledovanost v době pandemie: rostla v Česku …

V uplynulém roce dosáhla televizní sledovanost rekordních hodnot nejen v České republice, ale také v celém středoevropském regionu. Důvodem byla…
24. 2. 202124. 2. 2021
Marketing

„Co ve vás probouzí pocit hrdosti?“ Sberbank spustila TV kampaň …

Sberbank v únoru 2021 spustila televizní kampaň na běžné účty – FÉR účet s odměnou 1234 Kč za věrnost i přechod od jiné…
24. 2. 202124. 2. 2021
Marketing

Citylighty v metru jako výkladní skříně s reálnými produkty

V šesti stanicích pražského metra se citylighty společnosti MetroZoom proměnily na výlohy dm drogerie. Cestující v nich nyní mohou vidět skutečné…
23. 2. 202123. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo
E-commerce v Brašnářství Tlustý povede Michal Krčmář. Přichází z Alzy

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více