Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Budějovický Budvar uvede na trh nové lahve

Redakce MAM6. 10. 2005

Budějovický Budvar, třetí největší pivovar v zemi, uvede koncem října na trh nové půllitrové lahve. Zelené lahve nahradí hnědé skleněné obaly NRW, které pivovar používá od počátku 90. let. Celková investice do výměny činila téměř 50 milionů korun, uvedli zástupci firmy.
Lahve pivovar vymění u všech svých značek. Stáčet do nich bude světlý ležák a světlé výčepní pivo i nealkoholické pivo. Budvar nezmění jen samotné lahve, ale i vzhled a design etiket a hliníkové folie na hrdle lahve. Od úprav si poslední český pivovar v majetku státu slibuje zvýšení atraktivity výrobků a jejich lepší odlišení od konkurence. Zároveň se vzhled nových půllitrových lahví sjednotí s již prodávanými třetinkovými obaly.
“Exkluzivní produkt zahrnuje exkluzivní obal. Obal prodává a v tom vidíme jednoznačný skok nahoru,” řekl novinářům obchodní manažer Budvaru Robert Chrt. Jak podotkl ředitel pivovaru Jiří Boček, Budvar se vlastně vrací k tvaru lahve, do níž již v minulosti své pivo stáčel.
Zavedení nových obalů Budvar testoval i u spotřebitelů. Podle průzkumu tři čtvrtiny nakupujících preferují novou láhev před starým obalem. Čtvrtina lidí dává přednost původnímu tvaru. “Vývoj nové vlastní lahve trval zhruba rok a čtvrt. Podíleli se na něm designéři a specialisté na sklářskou výrobu,” dodal Chrt.
Loni Budějovický Budvar investoval do svého rozvoje 156,8 milionu korun. Obnovil například nové akumulační nádrže varní vody a zajistil zamezení hlukových emisí z objektu lahvovny. Letos v areálu pivovaru vzniklo návštěvnické centrum za 61 milionů. Od roku 1990 vložil Budvar do svého rozvoje zhruba 3,2 miliardy korun.
Budvar loni vystavil 1,1 milionu hektolitrů piva, což je zhruba o 58.000 hektolitrů méně než v roce 2003. Přes půl milionu hektolitrů směřovalo na export do 50 zemí. Celkové výnosy pivovaru loni dosáhly 2,3 miliardy korun.

×

Ahold má zájem o další prodejny Meinl

Starší článek

Zábavní a mediální průmysl čeká růst

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Heineken

Dvacet reklam, které zaručeně fungují

Nová studie Kantaru odhaluje důvody úspěchu nejlepších reklam roku. Vede Heineken, do top dvacítky se probojoval i slovenský Kozel.
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly

Letákový průmysl zažívá, po útlumu v loňském roce, opět rozmach. V mnoha ukazatelích se podle statistik, o které se s MAM podělil server Kupi.cz, největší…
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Novým mluvčím skupiny PPF se stal Leoš Rousek. Kromě komunikace s médii bude mít na starost rozvoj investorské a byznysové komunikace PPF.
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych

Novým zástupcem šéfredaktora obnoveného magazínu Euro se od června stane Štěpán Etrych. Podílet se bude na přípravě a realizaci nové obsahové strategie,…
13. 4. 202114. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Z čela Shoptetu odchází Miroslav Uďan, nahradí jej Samuel Huba
Novým výkonným ředitelem Makra byl jmenován Atila Yenisen

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více