Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

BSH vybírá dvě agentury

Redakce MAM10. 10. 2005

Firma BSH domácí spotřebiče, která v ČR zastupuje značky Bosch a Siemens, zahájila výběrové řízení na zajištění komplexních služeb v oblasti kreativy pro obě své značky na rok 2006. Kromě stávajících agentur Akcent a Křídla byly osloveny agentury Scholz & Friends, Revolta a IDMZ. V současné době je kreativa zajišťována pro domácí spotřebiče Bosch a Siemens odděleně. “I nadále se chceme držet stávající koncepce reklamního plánování a prezentace značek Bosch a Siemens na českém trhu. To znamená, že z výběrového řízení vzejdou dvě agentury,” uvedl vedoucí marketingu BSH domácí spotřebiče Miroslav Veselý. Výběrové řízení je dvoukolové, výsledky budou známy na počátku listopadu.

-Martina Trymlová-

×

TV reklama v září vyšší o pětinu

Starší článek

Vzniká nový projekt pro mediální nákup

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter
Foto: Maserati

VIDEO: Droga 5 a David Beckham túrují Maserati

Maserati si vybrala globálního ambasadora. Stal se jím bývalý fotbalista David Beckham. Spolupráci zahájili novým spotem.
15. 4. 202114. 4. 2021
Newsletter

Tiktok dnes mění pravidla pro personalizovanou reklamu

Uživatelé v Evropě však díky nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), budou mít možnost nastavení vrátit zpět jen k zobrazování obecných namísto…
15. 4. 202114. 4. 2021
Newsletter

Albert spustil věrnostní klub pro všechny. Novinky chystají i další

Řetězec dal v rámci udržitelnosti přednost pouze aplikaci. Investice do věrnostních systémů rostou, firmy dávají důraz na retenci zákazníků.
15. 4. 202114. 4. 2021
Newsletter

Retail Summit Action shrne obchod s potravinami po roce pandemie

V rámci letošního Retail Summitu se bude diskutovat nová realita obchodu. Ještě předtím ale pořadatelé přicházejí s menším formátem Retail Summit…
15. 4. 202114. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí
Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více