Bernard mění reklamní strategii

17. 10. 2005 10:10

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Rodinný pivovar Bernard na sebe během posledních dvou let upozornil kontroverzní reklamní kampaní „Svět se zbláznil, držte se…“, která se vyjadřovala k aktuálním politickým i společenským událostem (naposledy např. k CzechTeku). Nyní se však rozhodl vrátit k původnímu positioningu „Vlastní cestou“, který představuje Bernard jako jedinečné nepasterizované pivo na trhu. Od roku 2001 pivovar spolupracuje s reklamní agenturou Euro RSCG, která pro něj vytvořila i nynější sérii inzertních fotografií Zlato, určenou především pro exkluzivní časopisy. Objevovat se v nich začnou od listopadu, uvažuje se i o venkovní reklamě. Na fotografiích Tomáše Berana je Bernard představen v podobě různých šperků, které zdobí lidi, a má tak komunikovat „výjimečnost“ piva.
Pivovar i agentura se podle spolumajitele Stanislava Bernarda rozhodly upustit od dosavadní reklamní strategie „Svět se zbláznil…“ jednak kvůli časové náročnosti (bylo nutné rychle reagovat na vzniklou situaci), tak kvůli kontroverzím, které mezi veřejností vyvolávala. Svůj účel zasáhnout média i veřejnost však prý splnila. Bernard zároveň začal vydávat časopis s názvem Vlastní cestou, který bude distribuován především v síti jeho restaurací. Loni pivovar investoval do venkovní reklamy přes 9 mil. Kč, letos do konce září již 9,6 mil. Kč, z toho většinu (přes 8 mil.) do outdooru, zbytek do tisku.

-Lucie Vacková-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.