Internetová prezentace značky Bellinda, jednoho z hlavních brandů společnosti Sara Lee Apparel ČR, prošla redesignem. Nová podoba webu je dílem agentury Et Netera a zároveň prvním výsledkem spolupráce po vítězství v tendru na poskytování e-business služeb. Vše o ponožkách z bambusu (výroba, zpracování bambusu, další informace), nebo třeba prográmek na výpočet správné velikosti oblečení i spodního prádla. To jsou jen namátkou lákadla, která zájemci na webu www.bellinda.com naleznou. K dispozici jsou také bohaté informace o módních trendech, materiálech a postupech výroby jednotlivých výrobků, wallpapery, soutěže atd. Nechybí standardní informace včetně katalogu výrobků. Ten je připraven tak, aby jej bylo možné v budoucnu využít i pro plánovaný e-shop.
„Nechtěli jsme vytvořit pouze standardní webovou prezentaci produktů. Rádi bychom návštěvníkům nabídli zajímavosti a nástroje, které jim pomohou i pobaví. Chtěli jsme je zároveň nechat nahlédnout za oponu našeho průmyslu. Na to je Internet jako medium ideální. Věříme, že se nám toto podařilo a lidé si stránky oblíbí,“ řekla Marta Stará, brand manager Sara Lee Apparel.
Webová prezentace bude postupně k dispozici v celkem šesti jazykových mutacích, češtině, angličtině, polštině, slovenštině, maďarštině a ruštině.
-red-