Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

BBC chce hradit investice do digitálních služeb vyššími poplatky

Redakce MAM11. 10. 2005

Britská mediální společnost BBC, která je financována z veřejných prostředků, potřebuje více než jednu miliardu liber na investice do nových digitálních služeb. BBC oznámila, že navrhuje postupné zvýšení poplatků, které v Británii musejí platit všechny domácnosti s televizorem.
Nyní BBC na poplatcích vybere ročně téměř tři miliardy liber, tedy 129 miliard Kč. Skupina navrhuje, aby se poplatek ročně zvyšoval o 2,3 procentního bodu nad mírou inflace, a to od dubna 2007 do fiskálního roku 2013/14. Nyní je to 1,5 procentního bodu nad inflací. Míra inflace se v srpnu meziročně zvýšila na 2,4 procenta a překročila tak nové devítileté maximum.
BBC chce finance navíc v příštích osmi letech investovat do televize s programem “na objednávku”, která divákovi umožní dívat se na to, pro co se rozhodl. Společnost proto musí vybudovat infrastrukturu digitálního televizního vysílání se satelitním servisem a vytvořit originálnější programovou nabídku s méně opakováním pořadů.
Pokud by se spotřebitelské ceny v Británii zvyšovaly stabilním tempem, v roce 2013/14 by roční licenční poplatek přesáhl 180 liber (7700 Kč). Proti letošním 126,5 libry to představuje nárůst o 45 procent. Údaj přitom nezahrnuje výdaje, kterými bude potřeba pomoci nezapojeným skupinám napojit je na digitální síť.
Z vlastních prostředků chce BBC do projektu vložit 1,6 miliardy liber. “Jsme přesvědčeni, že ta nejnáročnější fáze digitální televize s nejvyššími náklady na infrastrukturu teprve přijde,” uvedl generální ředitel společnosti Mark Thompson. Dodal, že BBC uvažuje o tom, že by zpoplatnila i své internetové stránky a další služby, napsala agentura Reuters.

×

Svatomartinské dodá na trh asi 40 vinařů

Starší článek

Televize v EU je málo kvalitní

Novější článek

Podobné zprávy

Zprávy
Foto: Lidl

Výsledky soutěže Shoproku: zvítězil lidl-shop.cz, uspěl 4camping.cz nebo Scuk

Nejpopulárnějším českým e-shopem podle hlasování zákazníků se stal Lidl-shop.cz. Tím nejkvalitnějším na základě recenzí a hodnocení, absolutním vítězem…
15. 4. 202115. 4. 2021
Média

Komunikační agentura Knowlimits uspěla v žebříčku RECMA

Pařížský institut zařadil v reportu Quali-pack Knowlimits na první místo mezi českými mediálními agenturami s hodnocením „high profile“. Díky uzavřeným…
15. 4. 202115. 4. 2021
Marketing

Konec předsudků proti nealko pivu. Birell přichází s novou kampaní od VCCP

Značka Birell spouští v České republice a na Slovensku novou kampaň zaměřenou na základní řadu neochucených nealkoholických piv. Cílem komunikace je…
15. 4. 202115. 4. 2021
Marketing

Aures Holdings expanduje s projektem Driverama do západní Evropy

Online projekt Driverama zahájí na trhu v Německu, do pěti let se rozšíří do dalších jedenácti evropských zemí. Akcionáři dají na expanzi stovky milionů eur.
15. 4. 202115. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě
Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více