Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Atlas rozšiřuje zábavu

Redakce MAM18. 10. 2005

Internetový portál Atlas.cz spustil další nové služby v oblasti zábavy. V reakci na zvyšující se návštěvnost stránek hry.atlas.cz zde nyní spouští řadu novinek. Nové hry na Atlasu budou kompletně ve formátu Flash, na mobilních telefonech využijí java technologie. Nejvíce oblíbené jsou hry, ke kterým lze přizvat i další účastníky či je možné si je zahrát i prostřednictvím mobilního telefonu. Ke stávajícím hrám (pexeso, lodě, dáma, prší, šachy, piškvorky, puzzle) budou postupně přibývat další nové hry, např. mariáš, kvizove hry, hudebni kvizy atd. Návštěvníci Atlasu jistě přivítají možnost hrát mezi počítačem a mobilním telefonem. Atlas bude rovněž pravidelně vyhlašovat soutěžní turnaje o hodnotné věcné ceny. „Hry na internetu jsou v poslední době stále více oblíbené. Dle průzkumů, které máme k dispozici, využívá této zábavy zejména mládež, a to již od dvanácti let a dále mladí lidé zhruba do 29 let věku. Nejsilnějším argumentem pro internetové hry je jejich interaktivita, možnost utkat se v soubojích s dalšími lidmi. Spuštěním novinek se budeme snažit návštěvníkům Atlasu ještě více zpříjemnit jejich volný čas,“ říká marketing director Atlas.cz Slavomír Vaškovič. Partnerem nové podoby her na Atlasu je společnost Geewa, která se zabývá on-line zábavou a marketingem.

-red-

×

Vyšlo první číslo deníku Šíp

Starší článek

Akcie.cz členem sítě Sun

Novější článek

Podobné zprávy

Akce
Foto: Young Lions

Young Lions: Kategorii PR vyhrály Iva Křenová a Zuzana Klierová z Bison & Rose

Čas otevřít oči, nabádá vítězný návrh kampaně pro nadační fond Filantia, jenž bojuje proti násilí v zaměstnání a za zdravé pracovní prostředí.
21. 4. 202121. 4. 2021
Marketing

Tento mění design produktů a komunikaci s VMLY&R Commerce a Ogilvy

Značka hygienických papírových produktů Tento uvádí na trh nový design a s ním spojenou komunikaci. Nese název Jemnost přírody a značka…
21. 4. 202121. 4. 2021
Lidé

Dentsu spouští produkci Content Symphony, řídí ji Radim Kameník

Platforma pro střední a východní Evropu se zaměří na produkci obsahu, videoprodukci, kreativní lokalizaci, služby spojené s UX a další digitální služby.
21. 4. 202121. 4. 2021
Sport

Volkswagen spustil soutěž Zažij Euro. Vítěz soutěže povečeří s Petrem Čechem

Volkswagen vyhlašuje soutěž Zažij Euro o atraktivní ceny. Výherce hlavní ceny pojede do Londýna na fotbalový zápas mezi českou a anglickou reprezentací na…
21. 4. 202121. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Tescu bude v Česku šéfovat Katarína Navrátilová
DDB Prague posiluje kreativu a digitál

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více