Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Zpřísní reklama na léky?

Redakce MAM22. 9. 2005

Americký Úřad pro potraviny a léčiva (FDA) uvažuje o zpřísnění pravidel pro reklamu na léky. Uvedli to představitelé úřadu, který v listopadu uspořádá setkání s pacienty, lékaři a výrobci a bude s nimi jednat o možných změnách svých požadavků na obsah reklamních materiálů. Podle některých kritiků reklama bagatelizuje rizika plynoucí z užívání léků.
Šéf divize FDA pro marketing, reklamu a komunikaci v oblasti léků Thomas Abrams řekl, že kvalita inzerce se během několika uplynulých let zhoršila. Upozornil, že úřad nemá právo reklamu zkontrolovat dříve, než se dostane ke spotřebitelům. “Dokonce ji ani nevidíme dříve, než běží v televizi,” řekl Abrams.
Výrobci léků musí podle zákona předat FDA reklamní materiály až v okamžiku, kdy se dostanou do oběhu. Některé firmy je sice dobrovolně poskytují předem, úřad však uvažuje o tom, zda by se takovýto postup neměl stát povinností.
Podle prezidenta odvětvové organizace PhRMA Billyho Tauzina se kvalita reklamy na léky musí zlepšit. “Měla by být o vzdělávání a obracet se na lidi, kteří to skutečně potřebují,” uvedl Tauzin. Obavy podle odborníků vyvolávají zejména televizní reklamy. “Jejich tón občas trivializuje rizika léků,” řekl Abrams.

×

Před 50 lety začala vysílat televize ITV

Starší článek

Lidé v regionu chtějí více vydělávat i utrácet

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Creative Commons (CO)

Přímý přenos pohřbu prince Philipa se bude vysílat na TV Nova

V sobotu 17. dubna se uskuteční pohřeb Jeho královské Výsosti Prince Philipa, vévody z Edinburghu. Televize Nova tak od 15:20 zařazuje do vysílání přímý…
16. 4. 202116. 4. 2021
Sport

ČT získala práva na vysílání Evropské ligy UEFA pro další tři sezóny

České televizi se podařilo získat práva na Evropskou ligu UEFA i nově ustavenou Evropskou konferenční ligu UEFA, a to až do roku 2024. Vlastní také práva…
15. 4. 202115. 4. 2021
Marketing

Bonami odstartovalo svoji zatím největší televizní kampaň

Bonami, prodejce nábytku a potřeb pro domácnost a zahradu, tento týden odstartoval rozsáhlou televizní kampaň na podporu brand awareness v České republice,…
15. 4. 202115. 4. 2021
Akce

Výsledky soutěže Shoproku: zvítězil lidl-shop.cz, uspěl 4camping.cz nebo Scuk

Nejpopulárnějším českým e-shopem podle hlasování zákazníků se stal Lidl-shop.cz. Tím nejkvalitnějším na základě recenzí a hodnocení, absolutním vítězem…
15. 4. 202115. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě
Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více