Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Zlín bude využívat horkovzdušné balony

Redakce MAM7. 9. 2005

Zlínská radnice chce netradičním způsobem podporovat významnější kulturní a sportovní akce, na jejichž pořádání či financování se podílí. Automobilovou soutěž Barum rally či dětský filmový festival bude město napříště propagovat i reklamou umístěnou na horkovzdušných balonech. Během dvou let radnice na tuto propagaci vynaloží stovky tisíc korun, informoval primátor Tomáš Úlehla.
Projekt, na němž Zlín spolupracuje i s partnerským městem Trenčín, chce radnice částečně uhradit z peněz evropského programu Interreg. “Cílem projektu nazvaného Létání bez hranic je využívání horkovzdušného balonu jako reklamní plochy k propagaci kulturních, sportovních a společenských akcí pořádaných nebo podporovaných městem,” uvedl Úlehla.
Na balonu budou kromě plochy se samotnou reklamou umístěna i loga obou měst a Regionu Bílé – Biele Karpaty. Koš pak ponese znak Evropské unie. Balony specializovaných firem budou ve Zlíně a Trenčíně vzlétat především při akcích s přeshraničním významem. Ve Zlíně to bude hlavně při Barum rally, mezinárodním festivalu filmů pro děti a mládež či divadelním festivalu. Celkový rozpočet projektu pro letošní a příští rok je 600 000 korun.

×

Poštovní spořitelna sponzoruje weby soutěží Velký Bratr i Vyvolení

Starší článek

Portál Knižníweb odstartoval

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Birell

Konec předsudků proti nealko pivu. Birell přichází s novou kampaní od VCCP

Značka Birell spouští v České republice a na Slovensku novou kampaň zaměřenou na základní řadu neochucených nealkoholických piv. Cílem komunikace je…
15. 4. 202115. 4. 2021
Marketing

Aures Holdings expanduje s projektem Driverama do západní Evropy

Online projekt Driverama zahájí na trhu v Německu, do pěti let se rozšíří do dalších jedenácti evropských zemí. Akcionáři dají na expanzi stovky milionů eur.
15. 4. 202115. 4. 2021
Akce

Soutěž Lemur hlásí rekord v počtu přihlášek

Do šestnáctého ročníku prestižní soutěže Lemur – Česká cena za PR se přihlásilo 182 projektů, což je o meziročně o 50 procent více. Celkem dorazilo…
15. 4. 202115. 4. 2021
Lidé

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě

Agentura ze skupiny Huntsworth oznámila jmenování Fecka do nově vytvořené pozice pro region CEE. Oblast prý prokázala pozoruhodnou odolnost vůči dopadům…
15. 4. 202115. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí
Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více