Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Zlín bude využívat horkovzdušné balony

Redakce MAM7. 9. 2005

Zlínská radnice chce netradičním způsobem podporovat významnější kulturní a sportovní akce, na jejichž pořádání či financování se podílí. Automobilovou soutěž Barum rally či dětský filmový festival bude město napříště propagovat i reklamou umístěnou na horkovzdušných balonech. Během dvou let radnice na tuto propagaci vynaloží stovky tisíc korun, informoval primátor Tomáš Úlehla.
Projekt, na němž Zlín spolupracuje i s partnerským městem Trenčín, chce radnice částečně uhradit z peněz evropského programu Interreg. „Cílem projektu nazvaného Létání bez hranic je využívání horkovzdušného balonu jako reklamní plochy k propagaci kulturních, sportovních a společenských akcí pořádaných nebo podporovaných městem,“ uvedl Úlehla.
Na balonu budou kromě plochy se samotnou reklamou umístěna i loga obou měst a Regionu Bílé – Biele Karpaty. Koš pak ponese znak Evropské unie. Balony specializovaných firem budou ve Zlíně a Trenčíně vzlétat především při akcích s přeshraničním významem. Ve Zlíně to bude hlavně při Barum rally, mezinárodním festivalu filmů pro děti a mládež či divadelním festivalu. Celkový rozpočet projektu pro letošní a příští rok je 600 000 korun.

Zavřít reklamu

Poštovní spořitelna sponzoruje weby soutěží Velký Bratr i Vyvolení

Starší článek

Portál Knižníweb odstartoval

Novější článek

Podobné zprávy

Sport
Foto: Eos

Nebuď bafuňář. Nová kampaň cílí na transparentnost ve sportu

Eos media spouští svou první brandovou kampaň v historii. Zaměřuje se na neefektivní „bafuňářství“ v českém sportu.
18. 5. 202218. 5. 2022
Marketing

Gabčík, Kubiš a další parašutisté na sběratelské edici Heffronu

Palírna U Zeleného stromu navazuje na edice sběratelských etiket. Aktuální vzdá hold parašutistům, kteří položili život v boji za svobodu.
18. 5. 202218. 5. 2022
Marketing

Zálohované lahve musí přijít

Lidé jsou pro vratné lahve. Od nás jako výrobců očekávají, že přineseme řešení, říká šéf marketingu Mattoni 1873 Ondřej Postránský.
18. 5. 202217. 5. 2022
Marketing

V dubnu si výrazně polepšila venkovní reklama

Podle meziročního srovnání ceníkové hodnoty reklamního prostoru, které pravidelně zveřejňuje společnost Nielsen Admosphere, se v dubnu co do objemu nejlépe…
18. 5. 202218. 5. 2022
Reklama
ČEZ vize banner 2022
CNC kveten 2022

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

O značku Footshop se stará Radim Stezka
Jaroslav Staněk je novým obchodním ředitelem České distribuční

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.