Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Vodafone nyní zná o dvě pětiny Čechů víc než na jaře

Redakce MAM16. 9. 2005

Češi si pomalu začínají zvykat na vstup světového giganta Vodafone na tuzemský trh. Povědomí o přítomnosti značky prostřednictvím mobilního operátora Oskar má nyní 39 procent lidí, což je o dvě pětiny více než před prázdninami, kdy Vodafone firmu koupil, řekl viceprezident pro komunikaci Oskara Igor Přerovský.
Oskar nyní uvádí svou značku i název s Vodafone vedle sebe. Během příštího roku by se měla firma zcela přejmenovat na Vodafone. “Přechod oznámíme ve chvíli, kdy budou mít Češi o Vodafone dostatečné povědomí,” doplnil.
Nízká znalost Vodafonu před vstupem na český trh podle Přerovského souvisela s tím, že firma kromě Německa nepůsobí na žádném z okolních trhů. Oskar proto hned po změně vlastníka rozjel kampaň, ve které představuje jeho značku a logo. Koncem září by měla přijít druhá fáze. Firma chce upozornit na konkrétní výhody, které tuzemským uživatelům vstup Vodafonu přinese.
Vodafone může své české pobočce pomoci především v zavádění nových technologií, jako je například síť třetí generace UMTS, kterou chtějí do konce letošního roku spustit oba konkurenti Eurotel a T-Mobile. “Nový vlastník respektuje specifika českého trhu i určitou přátelskost a hravost, kterou nyní Oskar představuje,” uvedl Přerovský.
Přechod na novou značku před dvěma lety dokončil i další operátor T-Mobile, který před tím působil pod názvem RadioMobil a obchodním označením Paegas. Nový vlastník Telecomu, který plně ovládá Eurotel, španělská Telefónica, zatím o případné změně názvu mobilního operátora nerozhodl. “V současné době probíhají jednání na úrovni skupiny ohledně principů pro obchodní značky. Rozhodnutí o případném rebrandingu lze učinit až po důkladné analýze,” uvedla mluvčí Eurotelu Diana Dobálová.
Letošní náklady na změnu značky chce Oskar většinou hradit z běžného rozpočtu na komunikaci, který se podle Přerovského svou výší neliší od minulých let. Změny názvů jiných firem v oboru v minulosti vyšly na stovky milionů korun.
Vodafone v červnu dokončil převzetí Oskara a zbývajícího podílu v rumunském Mobifonu od kanadské TIW za celkem 3,5 miliardy dolarů. Nejmenší tuzemský operátor Oskar měl v pololetí 1,95 milionu zákazníků.

×

Přenosy z basketbalu budou i na internetu

Starší článek

Výdaje na TV reklamu stouply

Novější článek

Podobné zprávy

Akce
Foto: Young Lions

Young Lions: Digitál vyhrály Kateřina Marešová z AMI Digital a Alexandra Denisova z Qusion

Lepší vyslepičit, než ututlat, tvrdí vítězný návrh kampaně pro neziskovku Oživení, která podporuje takzvané whistleblowery.
20. 4. 202120. 4. 2021
Akce

Startuje 20. ročník soutěže WebTop100. Letos s novými kategoriemi

Projekt WebTop100 si klade za cíl prezentovat nejinspirativnější digitální projekty, které se v uplynulém období na české a slovenské scéně zrodily. V…
20. 4. 202120. 4. 2021
Média

Atmedia vydává průvodce českým TV trhem

Mediální zastupitelství tematických televizních stanic Atmedia připravilo třetí vydání průvodce českým TV trhem – Atmedia Navigator. Cílem publikace je…
20. 4. 202120. 4. 2021
Marketing

Ikonická fialová kráva má narozeniny, Milka slaví v kampani 120 let

U příležitosti jubilea si značka připomíná důležité momenty své historie. V rámci kampaně k výročí mají spotřebitelé možnost soutěžit o finanční výhry.
20. 4. 202120. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Tescu bude v Česku šéfovat Katarína Navrátilová
DDB Prague posiluje kreativu a digitál

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více