Virgin Express má nejdelší reklamu

26. 9. 2005 00:09

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TITULEK:
Letecká společnost Virgin Express umístila v Berlíně nejdelší venkovní nosič, který měří 1100 metrů. Na posteru se skví nápis „Nyní můžete létat z Berlína do Bruselu za 41 eur“ a je umístěn mezi kostelem Kaiser-Wilhelm-Gedächtniskirche a místní zoologickou zahradou. Každé dva metry jsou na posteru zobrazeny vtipné kresby. Reklama zůstane na místě do 7. října.
BMW: čtyři finalisté
O reklamní rozpočet společnosti BMW USA v hodnotě 70 mil. dolarů už soutěží pouze čtyři agentury. Do finále postoupily Anomaly Communications, Kirshenbaum Bond, GSD&M a Martin Agency. Vítěz tendru by měl být znám do konce roku. Pro BMW pracovala 10 let agentura Fallon ze sítě Publicis, která však účast v tendru vzdala.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.