V Praze se představí designéři

16. 9. 2005 09:09

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Současný design českých i zahraničních tvůrců a firem představí v Praze od 4. do 9. října sedmý ročník přehlídky Designblok. Letos bude své výrobky vystavovat rekordní stovka tvůrců a firem, informoval organizátor Designbloku Jiří Macek.
Akce se koná po celé Praze a je na každém návštěvníkovi, jak ji pojme, míní pořadatelé. Účastníci si pro prezentaci svých novinek připravili řadu akcí, výstav, prezentací a přednášek. Hlavní centrum Designbloku bude v továrních halách v Thámově ulici v Karlíně, kde se uskuteční řada výstav. V projektu Kontejnery se ve stavebních buňkách představí 39 převážně domácích designérských studií; bude zde otevřena také výstava interiérového designu i fotografie nejnovější tvorby módních návrhářů.
Součástí Designbloku v Karlíně bude rovněž kamion s výstavou portugalského designu a výstava prací designérů z Rakouska. Doprovodné akce se zde uskuteční 8. října, půjde o prodej módních doplňků a nábytku přímo od designérů a módní přehlídku spojenou s koncertem.
Letos program přehlídky organizátoři rozšířili o konferenci designérů nazvanou Design jako nástroj úspěchu, která se uskuteční již 3. října v kongresovém centru hotelu Holiday Inn. V kině Světozor se v rámci Designbloku uskuteční přehlídka digitálního filmu a grafického designu Datatransfer.
Národní technické muzeum v Praze se k Designbloku připojí od 4. října do 13. listopadu uspořádáním interaktivní výstavy průmyslového designu; od stejného dne do 20. října potrvá výstava Česká stovka v obchodním domě Baťa na Václavském náměstí, kde se představí 100 „kultovních“ předmětů českého designu z uplynulého století.
Aktualizovaný program přehlídky je uveden na internetové stránce www.designblok.cz.


Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.