Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

STV upřednostnila soukromou tiskovou agenturu před státní

Redakce MAM6. 9. 2005

Slovenská televize (STV) zrušila smlouvu se státní tiskovou agenturou TASR a rozhodla se pro servis soukromé agentury SITA, která ji nabídla výhodnější ekonomické podmínky. “Z finančních důvodů jsme se rozhodli, že budeme využívat pouze jednu domácí agenturu,” řekl člen vedení STV Branislav Zahradník.
Veřejnoprávní televize odebírá také servis agentur ČTK, Reuters a APTN. “Pro naše pokrytí to postačuje,” dodal Zahradník.
Řešením situace se chce zabývat také ministr kultury František Tóth. “Na jedné straně má STV právo vybrat si dodavatele agenturních zpráv, na druhé straně se však podívám, proč je nabídka veřejnoprávní TASR pro veřejnoprávní STV dražší a nevýhodnější než soukromé zpravodajské agentury,” řekl Tóth slovenskému listu Sme.
Státní agentura TASR je nástupnickou organizací slovenské části ČSTK a vznikla v roce 1993. Soukromá SITA byla založena v roce 1997. Servis těchto agentur odebírá velká část slovenských médií i řada nemediálních klientů. Významný podíl na trhu má rovněž ČTK a agentura Reuters.

×

Novináři během Katriny ukázali i city

Starší článek

Chystá se kampaň pro týdeník Šťastný Jim

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Budějovický Budvar si na média vybral Publicis Groupe

Pivovar Budějovický Budvar si v tendru na mediální agenturu vybral Publicis Groupe. Komunikační skupina pro jihočeský pivovar nově zajišťuje nákup a…
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

Dvacet reklam, které zaručeně fungují

Nová studie Kantaru odhaluje důvody úspěchu nejlepších reklam roku. Vede Heineken, do top dvacítky se probojoval i slovenský Kozel.
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly

Letákový průmysl zažívá, po útlumu v loňském roce, opět rozmach. V mnoha ukazatelích se podle statistik, o které se s MAM podělil server Kupi.cz, největší…
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Novým mluvčím skupiny PPF se stal Leoš Rousek. Kromě komunikace s médii bude mít na starost rozvoj investorské a byznysové komunikace PPF.
14. 4. 202114. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych
Z čela Shoptetu odchází Miroslav Uďan, nahradí jej Samuel Huba

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více