Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Strhne se rvačka o  prodej vstupenek?

Redakce MAM12. 9. 2005

Vstupem společnosti CTS Eventim na český trh by se mohl ještě většímu počtu lidí zjednodušit nákup lístků na koncerty v zahraničí, ale také zvětšit nabídka domácích akcí. To jsou ale pouze úvahy. Společnost CTS Eventim zatím nemíní prozrazovat, co v Česku chystá. Ví se pouze, že má zájem o východní Evropu. Firma nehodlá sdělovat podrobnosti expanze ani příštích aktivit.
Podle slov šéfa firmy Klause-Petera Schulenberga je jejich jednoznačným smyslem větší prodej přes internet v rámci celé Evropy. Právě v rámci této strategie považuje svou velikost za výhodu, na které bude stavět. Už dnes je to 70 tisíc akcí ročně s třiceti miliony vstupenek. Co se týká Česka, společnost tu má již dva roky registrované internetové domény, které využívá k prodeji lístků v Německu.

11obr_vstupenky.jpg ()Lákavé možnosti
Není ani jasné, zda bude mít CTS Eventim zájem prodávat také lístky na tuzemské akce, jež nebude organizovat. V tom případě by byla její hlavní konkurencí společnost Ticketpro.
Podle Simony Matějkové, ředitelky marketingu a péče o pořadatele z Ticketpro, český trh další takto zaměřenou společnost nepotřebuje: “Český trh je rozhodně nasycený. V rámci rozvoje jsou potřebná pouze nová místa pro konání akcí.”
I přesto hledá Ticketpro nová prodejní místa. V rámci kamenného prodeje má přibližně 100 středisek, začíná však spolupracovat na poskytování svých služeb například s Palace Cinemas; s otevřením podobných míst počítá i jinde.
Ticketpro vnímá svou sílu právě ve specializaci na prodeje lístků. Pořadatelé podle jejich názoru oceňují, že tak nedochází k preferenci žádné z akcí. V konečném důsledku však bude rozhodovat cena: jak pro partnery, tak pro konečné zákazníky.

Co přinese internet
Ať už bude CTS Eventim prodávat jen “své” lístky, či nikoli, zatím vyjádřil zájem pouze o on-line komunikaci. Výhodami internetu jsou jednoznačně nižší náklady a pohodlnější nákup. Ze zdrojů CTS Eventim se touto cestou prodá v Německu 22 % lístků, ale v Británii 50 %, a v USA dokonce 70 %.
I v ČR se dnes už prodává více než 15 % lístků právě tímto způsobem. Také společnost Ticketpro chce proto do budoucna víc využívat tzv. e-tikety: zákazník si je zakoupí přes internet a pak doma sám vytiskne.
Když CTS Eventim vstupovala na německý trh, objevilo se stejné množství otázek. Poté nastal boom internetu a její příjmy rychle vzrostly. Později však přišel negativní dopad, neboť mnoho akcí nepřineslo očekávané výsledky.

×

La Halle odešel z ČR

Starší článek

Obce budou moci omezit pouliční reklamu

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé
Foto: DDB Prague

DDB Prague posiluje kreativu a digitál

Lluis Rotger je nový expriential creative lead, Christophe Wechsler senior art director, Jiří Kirchner senior copywrighter a Ivan Krajčovič digitální stratég.
17. 4. 202117. 4. 2021
Marketing

Kultura si strategii maže na chleba

Nejde jen o oblékání, firemní kultura musí především pomáhat k vyšší výkonnosti byznysu, říká Pavel Kuhn ze společnosti Kogi Con.
17. 4. 202116. 4. 2021
Marketing

Mattoni poprvé uvádí plošně na trh plechovky

Minerální voda Mattoni představila novou řadu ochucené minerální vody Mattoni v plechovkách. Značka se tím stává první českou minerální vodou v plechovce,…
16. 4. 202116. 4. 2021
Média

Přímý přenos pohřbu prince Philipa poběží na Nově, CNN Prima News i v ČT24

V sobotu 17. dubna se uskuteční pohřeb Jeho královské Výsosti Prince Philipa, vévody z Edinburghu. Televize Nova tak od 15:20 zařazuje do vysílání přímý…
16. 4. 202116. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě
Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více