Stovky billboardů pro volební kampaň
Národní strana si dnes objednala za miliony korun 450 billboardů pro volební kampaň. ČTK to řekl generální sekretář Petr Eliáš. Další desítky billboardů si chce ještě strana pronajmout od menších agentur tam, kde její partnerská společnost Europlakát nevlastní nosiče velkoplošné reklamy, uvádí na svých internetových stránkách.
V příštích týdnech uzavře Národní strana podle Eliáše také kontrakt na tisk billboardů, čímž vyčerpá přibližně 75 procent z celkové sumy, kterou vyčlenila na volební kampaň. Potvrdil, že Národní strana chce za kampaň utratit nejméně osm milionů korun a v rezervě si ponechává ještě další tři miliony.
Billboardová kampaň Národní strany začne v dubnu 2006 a bude navazovat na osmiměsíční průzkum veřejného mínění, který již začal. Spočívá v tom, že Národní strana každý měsíc předkládá voličům billboard s jedním tématem svého programu a zjišťuje jejich názory na své cíle a postoje.
Národní strana se do voleb spojila s dalšími dvěma nacionalistickými stranami. Na jejích kandidátkách mají být také Republikáni Miroslava Sládka a členové Českého hnutí za národní jednotu. Seskupení, které si říká Národní síly, odmítá evropskou ústavu, kritizuje plýtvání sociálními dávkami, požaduje zákaz všech drog a obnovení trestu smrti. Vystupuje rovněž výrazně antikomunisticky. Z koalice nedávno, prý kvůli “ideovým neshodám”, vystoupila strana Národní sjednocení.
Podobné zprávy
V marketingu se více soustředíme na značku
