Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Stovky billboardů pro volební kampaň

Redakce MAM19. 9. 2005

Národní strana si dnes objednala za miliony korun 450 billboardů pro volební kampaň. ČTK to řekl generální sekretář Petr Eliáš. Další desítky billboardů si chce ještě strana pronajmout od menších agentur tam, kde její partnerská společnost Europlakát nevlastní nosiče velkoplošné reklamy, uvádí na svých internetových stránkách.
V příštích týdnech uzavře Národní strana podle Eliáše také kontrakt na tisk billboardů, čímž vyčerpá přibližně 75 procent z celkové sumy, kterou vyčlenila na volební kampaň. Potvrdil, že Národní strana chce za kampaň utratit nejméně osm milionů korun a v rezervě si ponechává ještě další tři miliony.
Billboardová kampaň Národní strany začne v dubnu 2006 a bude navazovat na osmiměsíční průzkum veřejného mínění, který již začal. Spočívá v tom, že Národní strana každý měsíc předkládá voličům billboard s jedním tématem svého programu a zjišťuje jejich názory na své cíle a postoje.
Národní strana se do voleb spojila s dalšími dvěma nacionalistickými stranami. Na jejích kandidátkách mají být také Republikáni Miroslava Sládka a členové Českého hnutí za národní jednotu. Seskupení, které si říká Národní síly, odmítá evropskou ústavu, kritizuje plýtvání sociálními dávkami, požaduje zákaz všech drog a obnovení trestu smrti. Vystupuje rovněž výrazně antikomunisticky. Z koalice nedávno, prý kvůli “ideovým neshodám”, vystoupila strana Národní sjednocení.

×

Miliony na rychlý internet

Starší článek

Peníze na charitu jsou součástí reklamní strategie firem

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Bohumil Pospíšil

V marketingu se více soustředíme na značku

Nové kampani Staropramenu přezdívají v pivovarech Hrdinové. „Reprezentovat je pro nás nejvíc,“ shrnuje její koncept David Šeberle.
10. 4. 202110. 4. 2021
Marketing

Bez jasné online strategie se necháváte smýkat chaosem

Význam online aktivit pro firmy dramaticky roste a zapojení do internetového světa může být otázkou přežití. Bohužel s překotným růstem bývají spojené i…
10. 4. 20218. 4. 2021
Média

Etickou komisi Českého rozhlasu doplnili čtyři noví členové

Ve čtvrtek 8. dubna 2021 se na pozvání generálního ředitele Českého rozhlasu Reného Zavorala sešla Etická komise Českého rozhlasu doplněná o nové členy:…
9. 4. 20219. 4. 2021
Lidé

Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R

Nová role šéfky Ogilvy PR & Influence souvisí s propojováním zázemí VMLY&R a Ogilvy. Agentury dál vystupují samostatně.
9. 4. 20219. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová
Michal Malysa povede komunikaci společnosti Eurowag

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více