Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

S lehkostí k novému bydlení

Redakce MAM5. 9. 2005

05obr_finep.jpg ()


Po imageové kampani spuštěné před prázdninami přichází developerská společnost Finep & partners s druhou, tentokrát produktovou kampaní, která potrvá až do konce roku. „Je zaměřena na mladé lidi a rodiny hledající byt pro bydlení i jako investici a zaměřuje se na projekt Nová Harfa,“ charakterizuje primární cílovou skupinu marketingový manažer Finepu Jan Zachariáš. Hlavním sdělením podle něj má být lehkost, s níž lze získat nový byt i pod hranicí 1 mil. Kč. Mediamix zahrnuje outdoor, tisk, internet a rozhlas. Kromě klasické reklamy se Finep rozhodl spojit i s reality show VyVolení na TV Prima a figuruje jako jeden ze sponzorů: vítěz dostane luxusní byt v hodnotě 5 mil. právě na Nové Harfě. Za loňský rok proinzeroval Finep v médiích bezmála 14 mil. Kč. Letos za prvních šest měsíců činily výdaje do médií téměř 11,5 mil. Kč.

Zavřít reklamu

Oficiální česká hitparáda IFPI ČR – 35. týden 2005

Starší článek

Znělka RC Coly v Big Brotheru

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé
Foto: Mind2Flo

Michal Baranec je v Mind2Flo šéfem pro zákaznickou zkušenost

Do agentury Baranec přišel z Dentsu. Klientům pomůže v akvizici nových zákazníků, personalizaci služeb i využití dat ke zlepšení vnímání brandů.
17. 8. 202217. 8. 2022
Kampaně

Složitá doba si žádá pevné zdraví, říká VZP

Aktuální akviziční kampaň Všeobecné zdravotní pojišťovny od McCann Prague používá minimalistické vizuály, které vycházejí z nové identity značky.
17. 8. 202217. 8. 2022
Média

Nielsen bude pro Amazon měřit sledovanost čtvrtečních streamů NFL

Společnosti Nielsen a Amazon podepsaly tříletou dohodu o měření sledovanosti vysílání „Thursday Night Football“ ligy amerického fotbalu NFL.
17. 8. 202217. 8. 2022
Kampaně

T-Mobile v kampani řeší bezpečnostní osvětu v online světě

Kampaň s názvem Klik pro klid připravila agentura katz83 pod vedením ideamakera Jonáše Čumrika.
17. 8. 202217. 8. 2022
Reklama
Commlab banner 300x250
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Petra Jankovičová nastoupila do Madmonq
Marek Hlavica bude ředitelem APRA

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.