S lehkostí k novému bydlení
Po imageové kampani spuštěné před prázdninami přichází developerská společnost Finep & partners s druhou, tentokrát produktovou kampaní, která potrvá až do konce roku. „Je zaměřena na mladé lidi a rodiny hledající byt pro bydlení i jako investici a zaměřuje se na projekt Nová Harfa,“ charakterizuje primární cílovou skupinu marketingový manažer Finepu Jan Zachariáš. Hlavním sdělením podle něj má být lehkost, s níž lze získat nový byt i pod hranicí 1 mil. Kč. Mediamix zahrnuje outdoor, tisk, internet a rozhlas. Kromě klasické reklamy se Finep rozhodl spojit i s reality show VyVolení na TV Prima a figuruje jako jeden ze sponzorů: vítěz dostane luxusní byt v hodnotě 5 mil. právě na Nové Harfě. Za loňský rok proinzeroval Finep v médiích bezmála 14 mil. Kč. Letos za prvních šest měsíců činily výdaje do médií téměř 11,5 mil. Kč.
Podobné zprávy


Michal Baranec je v Mind2Flo šéfem pro zákaznickou zkušenost


Složitá doba si žádá pevné zdraví, říká VZP


Nielsen bude pro Amazon měřit sledovanost čtvrtečních streamů NFL

