Rozpoutá GM cenovou válku?

19. 9. 2005 06:09

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Americká automobilka General Motors (značky Buick, Cadillac, Chevrolet, Opel/Vauxhall, Pontiac či Saab) přechází na domácí půdě z jednoho výprodeje do druhého. Právě končí akce, kdy si mohl kdokoliv na americkém trhu koupit modely roku 2005 za cenu, již nabízí GM svým zaměstnancům, a plynule přechází v další, kdy bude cena základním nástrojem komunikace u nových modelů roku 2006. Ty však budou vyšší než letošní výprodeje, a odborníci se proto domnívají, že prodej vozů poklesne, pokud GM nepřijde s další podporou. Jak Chrysler, tak Ford Motor Company se nechaly vtáhnout do hry a ve snaze ochránit svou pozici podíly připravily velmi podobné akce jako GM.

-map-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.