Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Rok nakupování zdarma

Redakce MAM9. 9. 2005

Visa Europe oznámila výsledky marketingové kampaně Plaťte kartou Visa a vyhrajte rok nakupování zdarma, která byla zaměřena na motivaci držitelů karet k platbám v obchodech a na zvýšení povědomí zákazníků i obchodníků o výhodách elektronických plateb. Propagační kampaň, která běžela od 1. dubna do 30. června, měla výrazný vliv na objem transakcí uskutečněných kartami Visa na českém trhu.
Soutěže se mohli zúčastnit držitelé karet Visa vydaných Českou spořitelnou, ČSOB, eBankou, HVB Bank Czech Republic, Komerční bankou, Poštovní spořitelnou, Raiffeisenbank, Volksbank CZ a Živnostenská bankou. Každý, kdo v soutěžním období použil svoji platební kartu Visa/Visa Electron k platbám za nákupy či služby, mohl telefonicky, SMS zprávou nebo přes internet uvést svoji odpověď na soutěžní otázku „Kolik odpovědí obdržíme v této akci do 30. června 2005?“ Výherci byli určeni na základě pořadí, v jakém se jejich tipy blížily správné odpovědi.
První cenu 200 000 Kč získal za svůj přesný tip Petr Podzimek. Dalších 20 držitelů karet Visa vyhrálo 20 000 Kč. Soutěžící, kteří se umístili na 22. – 221. místě, obdrželi batoh.
„Marketingová kampaň se významně podílela na zvýšení počtu transakcí v obchodech a zvýšila též povědomí o výhodách, které placení kartou přináší,“ uvedl Miloslav Kozler, manažer Visa Europe pro Českou republiku. „Platby kartou přináší výhody zákazníkům, obchodníkům a mají pozitivní vliv na celou ekonomiku. Čeští zákazníci začínají brát karty jako samozřejmost, protože placení kartou přímo u obchodníka je rychlejší, pohodlnější a také bezpečnější než vybírání peněz z bankomatu. Na druhé straně obchodníci si uvědomili, že karty jim přinášejí vyšší obraty a nižší náklady spojené s manipulací s hotovostí.“
Jarní kampaň navázala na předchozí marketingové projekty, jako například Budoucnost je na Vás, Visa je budoucnost, Pojďte s námi do pohádky, James Bond a Visa Takes You Shopping. Vysoká popularita platebních karet souvisí rovněž s tím, že se stále zvyšuje počet terminálů, kde lze kartou zaplatit. K 30. červnu 2005 bylo v České republice přes 45 000 obchodníků, kteří přijímají karty Visa.

-zem-

×

Pivo se mění, pivovary vymýšlejí nebývalé chutě

Starší článek

Klofandu střídá Vaškovič

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Budějovický Budvar si na média vybral Publicis Groupe

Pivovar Budějovický Budvar si v tendru na mediální agenturu vybral Publicis Groupe. Komunikační skupina pro jihočeský pivovar nově zajišťuje nákup a…
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

Dvacet reklam, které zaručeně fungují

Nová studie Kantaru odhaluje důvody úspěchu nejlepších reklam roku. Vede Heineken, do top dvacítky se probojoval i slovenský Kozel.
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly

Letákový průmysl zažívá, po útlumu v loňském roce, opět rozmach. V mnoha ukazatelích se podle statistik, o které se s MAM podělil server Kupi.cz, největší…
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Novým mluvčím skupiny PPF se stal Leoš Rousek. Kromě komunikace s médii bude mít na starost rozvoj investorské a byznysové komunikace PPF.
14. 4. 202114. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych
Z čela Shoptetu odchází Miroslav Uďan, nahradí jej Samuel Huba

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více