Rekord díky VyVoleným

1. 9. 2005 08:09

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Ležák Gambrinus 12 se představuje s kampaní „Zralci na chmelu“

Ze stínu desítky vystupuje ležák Gambrinusu s kampaní od agentury McCann Prague a spoty od Boogie Films.

Jak Kofola sedm let ladila novou identitu? Čtěte v MAM 12/2024.

Podíl Primy na sledovanosti v hlavním čase i v té celodenní v minulém týdnu dosáhl rekordu. Televize zlepšení přičítá reality show VyVolení. Mezi 19. a 23. hodinou Primu sledovalo v průměru 28,8 procenta diváků před obrazovkami, což je více o 4,5 bodu oproti předchozímu týdnu. Celodenní podíl Primy pak přesáhl 25 procent. Naopak podíly Novy a ČT1 klesly, vyplývá z údajů, které zveřejnila ATO na základě měření firmy Mediaresearch.
Podle údajů Primy dosáhla sledovanost nejvyšších týdenních podílů od začátku peoplemetrového měření v roce 1997. V hlavním čase překonala dosavadní rekordní podíl ve výši 25 procent z konce letošního dubna. „Na uvedených výsledcích má lví podíl reality show VyVolení, jejíž večerní pořady od 19.50 hodin zhlédlo minulý týden průměrně 34,5 dospělých diváků přítomných u obrazovek,“ sdělila ČTK mluvčí Primy Jana Malíková. VyVolené Prima vysílá od 14. srpna. Televize Nova spustila podobný pořad s názvem Big Brother 28. srpna.
Podíl ČT2 stoupl o čtyři desetiny bodu a program sledovalo šest lidí z každé stovky u obrazovek. Nově poklesl podíl o 2,8 bodu na 41,2 procenta, ČT1 pak o 2,3 bodu na 19,5 procenta.
Ve srovnání podílů na celodenní sledovanosti si Prima polepšila o 2,1 bodu na 25,2 procenta, což je rovněž podle údajů Primy rekordní výše. Podíl ČT2 stoupl o jeden bod na 7,4 procenta. Nova zaznamenala pokles o dva body na 40,2 procenta, ČT1 sledovalo 20,8 procenta diváků u obrazovek, což je méně o 1,4 bodu oproti předminulému týdnu.
Celkem 19 z 20 nejsledovanějších pořadů odvysílala Nova. Nejvíce diváků sledovalo pondělní Televizní noviny, bylo jich 2,93 milionu, tedy 34,6 procenta dospělých. Jediným pořadem z Top 20, který neodvysílala Nova, byl další díl ságy Rodinná pouta 2 na Primě. V úterý jej zhlédlo 1,62 milionu diváků, což pro tento díl znamenalo 15. místo v žebříčku.
O zhruba 80 tisíc diváků méně vidělo nejsledovanější pořad ČT1, kterým byly pondělní Události. Na ČT2 si nejvíce diváků, zhruba 730 tisíc, nenechalo ujít středeční bitvu Slavie s Anderlechtem Brusel o postup do fotbalové Ligy mistrů.

Jak Kofola sedm let ladila novou identitu? Čtěte v MAM 12/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení