Rada vyhlásila licenční řízení na kmitočet v Hodoníně

23. 9. 2005 14:09

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Rada pro rozhlasové a televizní vysílání vyhlásila výběrové licenční pro uchazeče o šíření rozhlasového programu v Hodoníně a okolí. Vítěz tendru bude moci vysílat na kmitočtu Hodonín 91,4 MHz/500W. Lhůta pro doručení žádostí končí 9. listopadu, informovala rada.
Předseda úřadu rady Petr Bartoš dnes řekl ČTK, že signál bude zcela zachytitelný na území, na němž žije podle propočtů asi 40 000 lidí. Program bude naladitelný i v dalších místech, kde žije asi dalších 20 000 obyvatel, ale toto území již nebude signálem pokryto zcela.
Bartoš uvedl, že kmitočet je zcela nový a nikdo na něm dosud nevysílal. Na žádost jednoho ze zájemců o vysílání kmitočet zkoordinoval Český telekomunikační úřad.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.