Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Příští roky patří reklamě v TV a přímému prodeji

Redakce MAM20. 9. 2005

V následujících pěti letech bude k nejvyužívanějším formám reklamních a marketingových služeb patřit reklama v televizi, přímá podpora na místě prodeje a internet. Vyplývá to z výsledků studie, v níž nově vzniklá komunikační skupina Mather oslovila stovku předních marketingových specialistů velkých společností v ČR.
V průzkumu měli odborníci vybrat trojici prostředků, které budou při propagaci výrobku či služby v následujících pěti letech nejvíce využívány. Mezi touto trojicí se nejčastěji umístila televizní reklama (69 procent) následována podporou prodeje (62 procent) a internet (54 procent). Co se týče internetu, pod ním měli dotázaní na mysli nejen klasickou reklamu, ale také vlastní webové prezentace.
Mezi trojicí nominovaných prostředků se také v 38 procentech případů ocitla inzerce v celoplošném tisku. “Svůj význam posilují služby PR, které v Top 3 uvedlo celkem 31 procent respondentů,” uvádí studie. Venkovní reklamu a direct marketing do této trojice zařadilo 15 procent dotázaných, v osmi procentech případů to bylo využití rádia a prezentace na výstavách a veletrzích.
Naopak mezi trojku reklamních a marketingových prostředků, které by měly v příštích letech zadavatele nejvíce lákat, se vůbec nedostal teleshopping, inzerce v regionálním tisku, věrnostní programy a lobbying.
Průzkum uskutečnila nová komunikační skupina Mather, která vznikla letos v září spojením čtyř firem poskytujících reklamní a marketingové služby v ČR. Mather Communications je pokračovatelem reklamní agentury BBK Advertising, která v Česku působí od roku 1991. Mather Public Relations pak navazuje na činnost firmy O2 Communications. Nově vznikla společnost Mather Activation, čtvrtým členem skupiny je RMG Connect.
Podle zástupců skupiny byl důvodem spojení trend na reklamním a marketingovém trhu, podle kterého firmy v současnosti očekávají od agentur co nejvíce kompletní služby. To je ostatně i další ze závěrů studie, kterou dnes Mather představil novinářům.

×

Nova odvolala Hornovou

Starší článek

Vydavatelé proti snaze EU regulovat internet

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Creative Commons (CO)

Přímý přenos pohřbu prince Philipa se bude vysílat na TV Nova

V sobotu 17. dubna se uskuteční pohřeb Jeho královské Výsosti Prince Philipa, vévody z Edinburghu. Televize Nova tak od 15:20 zařazuje do vysílání přímý…
16. 4. 202116. 4. 2021
Sport

ČT získala práva na vysílání Evropské ligy UEFA pro další tři sezóny

České televizi se podařilo získat práva na Evropskou ligu UEFA i nově ustavenou Evropskou konferenční ligu UEFA, a to až do roku 2024. Vlastní také práva…
15. 4. 202115. 4. 2021
Marketing

Bonami odstartovalo svoji zatím největší televizní kampaň

Bonami, prodejce nábytku a potřeb pro domácnost a zahradu, tento týden odstartoval rozsáhlou televizní kampaň na podporu brand awareness v České republice,…
15. 4. 202115. 4. 2021
Akce

Výsledky soutěže Shoproku: zvítězil lidl-shop.cz, uspěl 4camping.cz nebo Scuk

Nejpopulárnějším českým e-shopem podle hlasování zákazníků se stal Lidl-shop.cz. Tím nejkvalitnějším na základě recenzí a hodnocení, absolutním vítězem…
15. 4. 202115. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě
Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více