Příští roky patří reklamě v TV a přímému prodeji

20. 9. 2005 13:09

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Fajn rádio si novým partnerstvím s Enterprise Esports otvírá dveře do gamingu

Fajn rádio z mediální skupiny Media Bohemia se v marketingu dlouhodobě zaměřuje na spolupráci s influencery a tiktokery z různých oblastí. Nyní prostřednictvím Enterprise Esports vstupuje do oblasti esportu a bude oslovovat milovníky gamingu.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

V následujících pěti letech bude k nejvyužívanějším formám reklamních a marketingových služeb patřit reklama v televizi, přímá podpora na místě prodeje a internet. Vyplývá to z výsledků studie, v níž nově vzniklá komunikační skupina Mather oslovila stovku předních marketingových specialistů velkých společností v ČR.
V průzkumu měli odborníci vybrat trojici prostředků, které budou při propagaci výrobku či služby v následujících pěti letech nejvíce využívány. Mezi touto trojicí se nejčastěji umístila televizní reklama (69 procent) následována podporou prodeje (62 procent) a internet (54 procent). Co se týče internetu, pod ním měli dotázaní na mysli nejen klasickou reklamu, ale také vlastní webové prezentace.
Mezi trojicí nominovaných prostředků se také v 38 procentech případů ocitla inzerce v celoplošném tisku. „Svůj význam posilují služby PR, které v Top 3 uvedlo celkem 31 procent respondentů,“ uvádí studie. Venkovní reklamu a direct marketing do této trojice zařadilo 15 procent dotázaných, v osmi procentech případů to bylo využití rádia a prezentace na výstavách a veletrzích.
Naopak mezi trojku reklamních a marketingových prostředků, které by měly v příštích letech zadavatele nejvíce lákat, se vůbec nedostal teleshopping, inzerce v regionálním tisku, věrnostní programy a lobbying.
Průzkum uskutečnila nová komunikační skupina Mather, která vznikla letos v září spojením čtyř firem poskytujících reklamní a marketingové služby v ČR. Mather Communications je pokračovatelem reklamní agentury BBK Advertising, která v Česku působí od roku 1991. Mather Public Relations pak navazuje na činnost firmy O2 Communications. Nově vznikla společnost Mather Activation, čtvrtým členem skupiny je RMG Connect.
Podle zástupců skupiny byl důvodem spojení trend na reklamním a marketingovém trhu, podle kterého firmy v současnosti očekávají od agentur co nejvíce kompletní služby. To je ostatně i další ze závěrů studie, kterou dnes Mather představil novinářům.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení