Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Přichází první reklama na pečivo

Redakce MAM5. 9. 2005

Jedna z největších potravinářských společností v pekárenském odvětví, Delta Pekárny, spouští 5. září historicky první televizní spot komunikující pečivo po rozpadu Československa i po pádu komunistického režimu. Hlavním cílem kampaně je podle Klimenta Ribařovského, group marketing manažera Delta Pekáren, zvýšení povědomí o značce Delta, kterou ve spotu reprezentuje nová řada pečiva Cerea. Hlavní cílovou skupinou jsou ženy-hospodyňky ve věku 20-40 let žijící ve městech.
Na kreativním konceptu spotu, který na TV Prima poběží do 13. listopadu, se nepodílela žádná reklamní agentura; produkčně jsou pod ním podepsány dvě firmy: francouzská Wish Productions a zdejší Czech Connection. Ostatní komunikační aktivity pro pekárny celoročně připravuje agentura Yashica, mediální agenturou pekáren je Starcom MediaVest. Podle dat výzkumné agentury TNS A-Connect investovaly Pekárny Delta za posledních pět let pouze do inzerce ve společenských titulech; nejvíce v loňském roce přes 4 mil. korun. Nejčastěji se jednalo o reklamu na toastový chléb a vánoční pečivo.

-Martina Trymlová-

×

Mezi nejznámější značky spodního prádla patří stále české výrobky

Starší článek

Oskar vypsal mediální tendr

Novější článek

Podobné zprávy

Akce
Foto: Young Lions

Young Lions: Kategorii PR vyhrály Iva Křenová a Zuzana Klierová z Bison & Rose

Čas otevřít oči, nabádá vítězný návrh kampaně pro nadační fond Filantia, jenž bojuje proti násilí v zaměstnání a za zdravé pracovní prostředí.
21. 4. 202121. 4. 2021
Marketing

Tento mění design produktů a komunikaci s VMLY&R Commerce a Ogilvy

Značka hygienických papírových produktů Tento uvádí na trh nový design a s ním spojenou komunikaci. Nese název Jemnost přírody a značka…
21. 4. 202121. 4. 2021
Lidé

Dentsu spouští produkci Content Symphony, řídí ji Radim Kameník

Platforma pro střední a východní Evropu se zaměří na produkci obsahu, videoprodukci, kreativní lokalizaci, služby spojené s UX a další digitální služby.
21. 4. 202121. 4. 2021
Sport

Volkswagen spustil soutěž Zažij Euro. Vítěz soutěže povečeří s Petrem Čechem

Volkswagen vyhlašuje soutěž Zažij Euro o atraktivní ceny. Výherce hlavní ceny pojede do Londýna na fotbalový zápas mezi českou a anglickou reprezentací na…
21. 4. 202121. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Tescu bude v Česku šéfovat Katarína Navrátilová
DDB Prague posiluje kreativu a digitál

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více