Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Předvánoční kampaň již na přelomu září a října

Redakce MAM5. 9. 2005

Z průzkumu provedeného společností GE Money Multiservis v rámci ocenění GE Money Multiservis Obchodník roku 2005 vyplynulo, že drtivá většina obchodníků zahájí v letošním roce předvánoční kampaň již v průběhu října. V průměru se přitom akční nabídky a marketingové kampaně objeví dříve než vloni, někteří obchodníci zahájí kampaně již ve druhé polovině září.
Již třetí ročník prestižního hodnocení českého maloobchodu, GE Money Multiservis Obchodník roku 2005, probíhá od června do konce září. V rámci ankety, která oslovuje několik desítek nejvýznamnějších obchodníků v ČR, odpovídali letos zástupci obchodních řetězců mimo jiné na otázky spojené s letošní předvánoční nákupní sezónou.
Rozdíly ve startu kampaní přitom mohou být značné nejen mezi jednotlivými obory maloobchodu, ale také mezi jednotlivými obchodníky se stejným zaměřením.
Velmi brzy lze očekávat zahájení podzimních kampaní u prodejců elektroniky. „V minulém roce byl na rozdíl od minulých let sezónní výprodej zahájen poměrně brzy a byl rozložen na delší období. My zahájíme rozšířené nabídky ve stejném období jako v minulém roce a první nabídky budeme směřovat již na konec září a začátek října,“ uvedl Ladislav Pospíšil, ředitel marketingu a nákupu společnosti K+B Progres.
Stále více spotřebitelů se orientuje také na nákup vánočních dárků on-line na internetu. Rovněž zde se mohou těšit na speciální nabídky a propagační akce. „Předvánoční kampaň budeme startovat ve druhé polovině října. Začínáme tedy mírně dříve, než v loňském roce,“ uvedl Tomáš Kudweis, marketingový ředitel společnosti InternetShops.
Konkurenční společnost Internet Mall, největší provozovatel internetových obchodů v České republice, zahájí předvánoční kampaň v polovině listopadu. „Našim zákazníkům se snažíme nabízet celoročně co nejvýhodnější ceny. Prostor pro zajímavé akční nabídky či slevy však v předvánočním období určitě najdeme. Naplno se předvánoční kampaň rozběhne přibližně v polovině listopadu,“ uvedl Ondřej Fryc, generální ředitel společnosti Internet Mall. “V loňském roce se před vánocemi v obchodech Internet Mall nejvíce prodávaly digitální fotoaparáty, hudba, filmy a MP3 přehrávače,” dodává Fryc.
Přibližně ve stejné době jako v loňském roce pak plánují zahájit vánoční kampaně prodejci textilu. Jak uvedl Aleš Drábek, ředitel prodejen C&A Moda ČR, prodejny C&A zahájí předvánoční kampaň ve stejný čas celoevropsky. Přesný start kampaně však prozatím stanoven není.
Start předvánočních propagačních akcí ovlivňuje rovněž ostatní obory podnikání. Příkladem může být například prodej zboží na splátky. „Akční nabídky, jako je nulové navýšení či odklad splátek, plánuje GE Money Multiservis rovněž s ohledem na načasování předvánočních propagačních kampaní významných obchodních partnerů. Pro letošní rok očekáváme výrazný nárůst zájmu především o kreditní kartu MoneyCard, která je v současnosti nejvýhodnější kreditní kartou na českém trhu,“ uvedl Jiří Pathy, předseda představenstva GE Money Multiservis, vedoucí společnosti splátkového prodeje v ČR.

-zem-

×

Top TV s kampaní

Starší článek

O televizi Prima se zajímají RTL a MTG

Novější článek

Podobné zprávy

Akce
Foto: Pxhere

Veletrhy vyhlížejí podzim s nadějí. Online a hybridní formy nejsou cestou z krize

Z průzkumu mezi vystavovateli vyplývá, že online formy výstav a veletrhů nejsou pro nikoho optimální, jde spíše o vhodný doplněk klasických formátů.
22. 4. 202122. 4. 2021
Akce

Young Lions: Katogorii Print vyhráli David Böhm a Richard Vlček z Publicis Groupe

Minimalismus bojující s ironií ukazuje vítězný návrh reklamy pro Českou veganskou společnost, která horuje za vyšší podíl rostlinné stravy.
22. 4. 202122. 4. 2021
Média

Česká televize je nejsledovanější od olympiády v Naganu

Česká televize zažívá největší zájem diváků za posledních 23 let, kdy zažívala rekordy během českého vítězného hokejového tažení na olympiádě v Naganu. Od…
22. 4. 202122. 4. 2021
Marketing

Epic PR vstoupila do Asociace Public Relations (APRA)

Novým členem APRA se stala agentura Epic PR. V současné době APRA sdružuje 19 českých i zahraničních PR agentur působících na zdejším trhu.
22. 4. 202122. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Marketing společnosti Epson vede Renáta Dihlová
Marketing Pivovarů Staropramen pro Česko a Slovensko řídí David Zappe

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více