Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Pololetní zisk JCDecaux vzrostl o pětinu

Redakce MAM14. 9. 2005

Zisk francouzské reklamní společnosti JCDecaux, která se stará také o pražský městský mobiliář, v prvních šesti měsících letošního roku vzrostl o 20,2 procenta díky vyšším příjmům, příznivému vývoji směnných kurzů a prodeji minoritních podílů v některých firmách. Čistý zisk stoupl na 83,3 milionu eur z loňských srovnatelných 69,3 milionu eur, oznámil druhý největší provozovatel venkovní reklamy na světě.
Zisk před zdaněním a úroky stoupl o 1,9 procenta na 138,3 milionu eur. Bez zahrnutí pokuty od francouzského antimonopolního úřadu ve výši deset milionů eur provozní zisk vzrostl o 9,3 procenta. Hrubý provozní zisk, tedy zisk před zdaněním, odpisy a úroky, se zvýšil o 4,7 procenta na 229,1 milionu eur. Tržby vzrostly o 5,5 procenta na 833,7 milionu eur.
Provozní marže, čili podíl provozního zisku na tržbách, však mírně klesla na 27,5 procenta z předchozích 27,7 procenta. Důvodem je horší situace na domácím, francouzském trhu s reklamou. K zisku také větším podílem přispěla méně výnosná dopravní divize, napsala agentura Reuters.
Hrubý provozní zisk divize městského mobiliáře se zvýšil o 2,7 procenta. V divizi billboardů stoupl o 15,1 procenta a v dopravní divizi o 17,6 procenta. Firma je světovou jedničkou v oblasti reklamy na letištích a na dopravních prostředcích a městském mobiliáři. Celkem působí ve 45 zemích světa, na 155 letištích a ve 3500 městech, jejichž počet obyvatel přesahuje 10 000.

×

Prodej nových automobilů v ČR do srpna stoupl

Starší článek

Hobbymarketům Baumax loni vzrostl zisk i tržby

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter
Foto: Maserati

VIDEO: Droga 5 a David Beckham túrují Maserati

Maserati si vybrala globálního ambasadora. Stal se jím bývalý fotbalista David Beckham. Spolupráci zahájili novým spotem.
15. 4. 202114. 4. 2021
Newsletter

Tiktok dnes mění pravidla pro personalizovanou reklamu

Uživatelé v Evropě však díky nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), budou mít možnost nastavení vrátit zpět jen k zobrazování obecných namísto…
15. 4. 202114. 4. 2021
Newsletter

Albert spustil věrnostní klub pro všechny. Novinky chystají i další

Řetězec dal v rámci udržitelnosti přednost pouze aplikaci. Investice do věrnostních systémů rostou, firmy dávají důraz na retenci zákazníků.
15. 4. 202114. 4. 2021
Newsletter

Retail Summit Action shrne obchod s potravinami po roce pandemie

V rámci letošního Retail Summitu se bude diskutovat nová realita obchodu. Ještě předtím ale pořadatelé přicházejí s menším formátem Retail Summit…
15. 4. 202114. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí
Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více