Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Pochvala pro Kraft

Redakce MAM26. 9. 2005

Potravinářská společnost Kraft Foods na nedávném Summitu o zdraví, výživě a obezitě, který se konal v kalifornském Sacramentu, představila množství vlastních aktivit z oblasti zdravého životního stylu. Kraft sklidil uznání za odstartování současné iniciativy, jež zahrnuje např. výrobu zdravějších snacků, on-line vzdělávání zákazníků, vzrůstající výdaje na výukové programy pro děti a cílení reklamy na matky místo jejich dětí. Kraft Foods v této souvislosti ohlásil změnu v marketingu zaměřeném na děti: do konce roku 2006 budou na webových stránkách společnosti představovány výrobky pro děti ve věku 6 až 11 let pouze s logem Sensible Solution (Rozumné řešení) označení pro nutriční standardy firmy).

-tw-

×

Top 15 zadavatelů reklamy do outdooru podle 1. pol. 2005

Starší článek

Internet hodinu denně

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé
Foto: DDB Prague

DDB Prague posiluje kreativu a digitál

Lluis Rotger je nový expriential creative lead, Christophe Wechsler senior art director, Jiří Kirchner senior copywrighter a Ivan Krajčovič digitální stratég.
17. 4. 202117. 4. 2021
Marketing

Kultura si strategii maže na chleba

Nejde jen o oblékání, firemní kultura musí především pomáhat k vyšší výkonnosti byznysu, říká Pavel Kuhn ze společnosti Kogi Con.
17. 4. 202116. 4. 2021
Marketing

Mattoni poprvé uvádí plošně na trh plechovky

Minerální voda Mattoni představila novou řadu ochucené minerální vody Mattoni v plechovkách. Značka se tím stává první českou minerální vodou v plechovce,…
16. 4. 202116. 4. 2021
Média

Přímý přenos pohřbu prince Philipa poběží na Nově, CNN Prima News i v ČT24

V sobotu 17. dubna se uskuteční pohřeb Jeho královské Výsosti Prince Philipa, vévody z Edinburghu. Televize Nova tak od 15:20 zařazuje do vysílání přímý…
16. 4. 202116. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě
Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více