Obchodní centrum Olympia Plzeň přišlo 1. září se zatím největší regionální reklamní kampaní. Klade si za cíl upevnit Olympii jako místo s nejširší nabídkou světové značkové módy v Plzni a západních Čechách; krátkodobým cílem je pak podpořit prodeje zejména módních podzimních kolekcí a posílit poptávku po nich už na přelomu léta a podzimu. Kampaň je postavena na mixu outdooru a rozhlasu. „Během kampaně bude použito v Plzni a celém regionu více než sto billboardových ploch,“ řekl M&M marketingový manažer obchodního centra Olympia Ondřej Laně. Dodavatelem ploch je společnost Euronova & partners, rozhlasovou část kampaně obstará přes 600 spotů na stanicích FM Plus, Frekvence 1 a Evropa 2. Kampaň, zaměřená na nabídku módy, poběží do října. Většinu tiskové grafiky a kreativy zpracovala agentura BMD Advertising, rozhlasová kreativa pochází z pera Creative Bazaaru.
-map-