Plzeňská Olympia komunikuje

5. 9. 2005 08:09

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

DPD s agenturou Realness uspěly na evropských SABRE Awards

Ze 13 nominovaných českých projektů v evropské PR soutěž SABRE Awards získala cenu kampaň cílená na kurýry DPD.

Reklama
SDG

Obchodní centrum Olympia Plzeň přišlo 1. září se zatím největší regionální reklamní kampaní. Klade si za cíl upevnit Olympii jako místo s nejširší nabídkou světové značkové módy v Plzni a západních Čechách; krátkodobým cílem je pak podpořit prodeje zejména módních podzimních kolekcí a posílit poptávku po nich už na přelomu léta a podzimu. Kampaň je postavena na mixu outdooru a rozhlasu. „Během kampaně bude použito v Plzni a celém regionu více než sto billboardových ploch,“ řekl M&M marketingový manažer obchodního centra Olympia Ondřej Laně. Dodavatelem ploch je společnost Euronova & partners, rozhlasovou část kampaně obstará přes 600 spotů na stanicích FM Plus, Frekvence 1 a Evropa 2. Kampaň, zaměřená na nabídku módy, poběží do října. Většinu tiskové grafiky a kreativy zpracovala agentura BMD Advertising, rozhlasová kreativa pochází z pera Creative Bazaaru.

-map-

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Trend udržitelnosti je patrný i na eventech. Šafy production radí značkám, jak k němu přistupovat a společně s nimi přichází s inovativními aktivitami.

Bude i český sport bez odpadu?

Bude i český sport bez odpadu?

Ty největší sportovní kluby už podléhají povinnému nefinančnímu reportingu, za pár let se to bude týkat i těch menších. Český sport témata ESG zatím spíš míjel. To se ale začíná měnit.