Playboy se vrací

23. 9. 2005 08:09

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Slováci si od pátku budou moci listovat v národním vydání časopisu Playboy. „Lechtivý“ měsíčník životního stylu se tak od říjnového vydání vrací na Slovensko po dvou letech. Šéfredaktor Peter Susko řekl, že přibližně třetinu ze 122 stranového časopisu budou tvořit původní slovenská témata a články.
„Jsme magazín životního stylu pro pány, který prezentuje všechno to, co by moderní muž mněl v životě mít, respektive, po tom aspoň toužit,“ řekl Susko. Věří, že čím dál tím více se na stránkách časopisu budou objevovat i fotografie slovenských děvčat.
První číslo nabídne fotoseriál bývalé moderátorky erotického televizního pořadu Láskanie Andrei Ušiakové a rozhovor s americkým hercem Billem Murrayem. Čtenáři se budou moci přečíst i průvodce správného playboye po Paříži, rozhovor se slovenským hiphoperom Rytmusem ze skupiny Kontrafakt, ukázku z připravované knihy slovenského autora Dominika Dána Nehanebné neviňátko a průzkum sexuálního chování. Hlavními tématy každého čísla mají zůstat rubriky Playmate, Playboy interview a 20 otázek. První číslo vychází v nákladu 15 tisíc výtisků.
O tom, že Playboy není čtení výhradně jen pro pány, svědčí i statistiky slovenské edice. Podle nich až 23 procent čtenářů byly ženy.
Magazín Playboy začal vydávat Hugh Hefner ve Spojených státech roku 1953. Československá edice vznikla v roku 1991 a slovenská o šest let později. Playboy kromě jiného přinesl i seriály Dary Rolins a Zuzany Belohorcové. K nejčtenějším rozhovorům z domácího prostředí patřili interview s hercem a podnikatelem Andrejem Hrycem, podnikatelem Fedorem Flašíkem a politikem Vladimírem Mečiarem.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.