Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Pivo se mění, pivovary vymýšlejí nebývalé chutě

Redakce MAM9. 9. 2005

Nové chutě, nový design, a především celkově inovovaný přístup k prezentaci jednotlivých značek piva – to jsou hlavní trendy v marketinku světových pivovarnických špiček.
Nutí je k tomu stagnující odbyt klasických piv v západní Evropě a v USA. Například belgickému InBev podle včerejších výsledků klesla produkce v západní Evropě o 3,7 a v USA o 2,3 procenta, na rozdíl od více než sedmiprocentního růstu ve střední a východní Evropě.
Jednička na trhu Anheuser Busch například zavádí nový sladový nápoj Tilt, do kterého přidává kofein, guaranu nebo žen-šen. Spolu s Heinekenem zavádí aluminiové lahve štíhlejšího tvaru, které mohou zaujmout i mladé lidi v barech. Mix zvaný Bistro zase s nápojem ze zrní kombinuje džus.
Vzbudit dojem něčeho “neuvěřitelně osvěžujícího” se snaží britský Scottish & Newcastle podáváním doslova promrzlého piva ze zvlášť upravených píp. Miller sází na značku – organizuje ochutnávkovou kampaň podpořenou spoty v médiích, kde srovnává své pivo s Budweiserem. A Heineken si letos kromě inovací v designu k propagaci zajistil Brada Pitta a Johna Travoltu.
“Už řadu let se hlavní konkurenti na trhu s pivem prezentují velmi podobně. Lidé začali věřit, že všechna piva jsou stejná,” vysvětluje Norman Adami, výkonný šéf Miller Brewing pro list Financial Times. Pivovary si uvědomují, že lidé jsou ochotni si za víc peněz dopřát větší vzrušení z rafinovaných koktejlů a dříve nevídaných příchutí a vůní, které jim mohou nabídnout. Například kombinace s vodkou, a to těch nejdražších značek, jako je například Grey Goose vodka firmy Bacardi.

Hospodářské noviny, 9.9.2005, autor: (ekr)

×

Antimonopolní úřad povolil Aholdu nákup prodejen Julius Meinl

Starší článek

Rok nakupování zdarma

Novější článek

Podobné zprávy

Akce
Foto: Pxhere

Veletrhy vyhlížejí podzim s nadějí. Online a hybridní formy nejsou cestou z krize

Z průzkumu mezi vystavovateli vyplývá, že online formy výstav a veletrhů nejsou pro nikoho optimální, jde spíše o vhodný doplněk klasických formátů.
22. 4. 202122. 4. 2021
Akce

Young Lions: Katogorii Print vyhráli David Böhm a Richard Vlček z Publicis Groupe

Minimalismus bojující s ironií ukazuje vítězný návrh reklamy pro Českou veganskou společnost, která horuje za vyšší podíl rostlinné stravy.
22. 4. 202122. 4. 2021
Média

Česká televize je nejsledovanější od olympiády v Naganu

Česká televize zažívá největší zájem diváků za posledních 23 let, kdy zažívala rekordy během českého vítězného hokejového tažení na olympiádě v Naganu. Od…
22. 4. 202122. 4. 2021
Marketing

Epic PR vstoupila do Asociace Public Relations (APRA)

Novým členem APRA se stala agentura Epic PR. V současné době APRA sdružuje 19 českých i zahraničních PR agentur působících na zdejším trhu.
22. 4. 202122. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Marketing společnosti Epson vede Renáta Dihlová
Marketing Pivovarů Staropramen pro Česko a Slovensko řídí David Zappe

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více