Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Odboráři z médií chtějí oslovit poslance kvůli zvyšování poplatků

Redakce MAM19. 9. 2005

Vrátit do hry automatické zvyšování koncesionářských poplatků chtějí zástupci OS Media, sdružující odboráře z veřejnoprávních médií. Obrátí se proto na poslance, aby se opět začali zabývat návrhem zvyšovat poplatky na základě inflace. Tento návrh z nedávno schválené novely o poplatcích nakonec vypadl.
“Musí to jít cestou, která je zákonem schůdná, čili asi to budeme řešit cestou poslanecké iniciativy,” řekl dnes ČTK předseda OS Media Martin Muchka. Zvyšování poplatků na základě inflace je podle něj prostředkem, jak vymanit veřejnoprávní média z politického vlivu. “Nyní jsou stále vystavena tomu, že každá další úprava koncesionářského poplatku bez ohledu na inflaci je v rukou poslanců,” uvedl.
Sněmovna schválila zvýšení poplatků za televizi a rozhlas na konci června, posléze novelu schválil i senát a podepsal prezident; novela tak začne platit zřejmě od října. Poplatek za Českou televizi se do roku 2008 postupně zvýší ze současných 75 korun na 135 korun, zároveň však z jejího vysílání zmizí téměř veškerá reklama.
U rozhlasu se míra reklamy nezměnila, poplatek se jednorázově zvýšil na 45 z 37 korun. To mimo jiné považuje Muchka za nedostatečné. “Poplatek se zvedl na úroveň, která by byla dejme tomu postačující před třemi lety,” poznamenal.
OS Media sdružuje základní odborové organizace působící v českých veřejnoprávních médiích. Podle údajů sdružení má asi celkem 3200 členů.

×

Rozpoutá GM cenovou válku?

Starší článek

Třetina dětí má mobil

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Slido

Zombie útočí na online schůzky. Slido bojuje s Přitakávači, Skrolovači i Spáči

Brandovou kampaň Slido pro americký trh má na svědomí Triad Advertising spolu s Bistro Films. Spot režíroval Marek Partyš.
20. 4. 202120. 4. 2021
Marketing

Nová prodejna Asko nabídne vylepšený koncept a největší kuchyňské studio

Nová prodejna Asko – Nábytek v Havířově otevře 29. května a kromě inspirace zákazníkům nabídne i poradenství ohledně vybavení domácnosti a největší…
20. 4. 202120. 4. 2021
Média

Pět českých vydavatelství dostane od Google zaplaceno za své zprávy

Google dnes spouští v Česku svůj nový produktový a licenční program pro zpravodajství s názvem Google News Showcase, v české verzi Výběr Zpráv Google.
20. 4. 202120. 4. 2021
Akce

Young Lions: Media ovládli Andrea Michel a Matěj Buďárek z Marketup

Jak sesbírat 200 tisíc nepoužívaných telefonů? Hledejte zlatý poklad v Praze, říká vítězný návrh kampaně kategorie Media v letošním ročníku soutěže Young Lions.
19. 4. 202120. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Tescu bude v Česku šéfovat Katarína Navrátilová
DDB Prague posiluje kreativu a digitál

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více