Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

OBI do konce roku otevře v ČR tři nové hobbymarkety

Redakce MAM14. 9. 2005

Společnost OBI, která v ČR provozuje síť 17 stejnojmenných hobbymarketů, chce v závěru letošního roku otevřít další tři nové prodejny v Karlových Varech, Kolíně a Pardubicích. Výši investic vedení společnosti OBI nezveřejnilo. Šéfové OBI již dříve uvedli, že společnost chce do roku 2006 v ČR postavit nejméně pět nových prodejen.
“Všechny nové prodejny, které se svojí prodejní plochou přes 7000 metrů čtverečních řadí ke středně velkým, leží v blízkosti městských center,” řekl mediální zástupce společnosti OBI Martin Jiránek. Dodal, že v každé nové prodejně najde práci zhruba 75 lidí.
Hobbymarkety OBI loni podle odhadu společnosti Incoma vykázaly v ČR obrat 5,9 miliardy korun a na žebříčku největších tuzemských prodejců nepotravinářského zboží jim patřila první příčka. Na druhém místě skončila s tržbami pět miliard korun společnost Baumax ČR.
Stále více Čechů při nákupu potřeb pro kutily, řemeslníky a zahrádkáře v posledních letech míří právě do specializovaných hobbymarketů, kterým podle průzkumu společností Incoma Research a GfK Praha dává přednost již 57 procent zákazníků. V roce 2000 tento ukazatel činil 40 procent.
Společnost OBI otevřela v ČR první hobbymarket v roce 1995 a nyní v tuzemsku zaměstnává zhruba 1550 lidí. Celkový obrat mezinárodní sítě OBI, která patří do německé skupiny Tengelmann, v roce 2004 přesáhl 6,2 miliardy eur. Celkem obchodní síť OBI zaměstnává 25 600 lidí.

×

Peníze.CZ představily web nové generace

Starší článek

Češi utrácejí za oděvy stále více

Novější článek

Podobné zprávy

Sport
Foto: iStock

ČT získala práva na vysílání Evropské ligy UEFA pro další tři sezóny

České televizi se podařilo získat práva na Evropskou ligu UEFA i nově ustavenou Evropskou konferenční ligu UEFA, a to až do roku 2024. Vlastní také práva…
15. 4. 202115. 4. 2021
Marketing

Bonami odstartovalo svoji zatím největší televizní kampaň

Bonami, prodejce nábytku a potřeb pro domácnost a zahradu, tento týden odstartoval rozsáhlou televizní kampaň na podporu brand awareness v České republice,…
15. 4. 202115. 4. 2021
Akce

Výsledky soutěže Shoproku: zvítězil lidl-shop.cz, uspěl 4camping.cz nebo Scuk

Nejpopulárnějším českým e-shopem podle hlasování zákazníků se stal Lidl-shop.cz. Tím nejkvalitnějším na základě recenzí a hodnocení, absolutním vítězem…
15. 4. 202115. 4. 2021
Média

Komunikační agentura Knowlimits uspěla v žebříčku RECMA

Pařížský institut zařadil v reportu Quali-pack Knowlimits na první místo mezi českými mediálními agenturami s hodnocením „high profile“. Díky uzavřeným…
15. 4. 202115. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě
Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více