Novým mluvčím Unipetrolu je Arne Kejdana

8. 9. 2005 08:09

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Novým mluvčím akciové společnosti Unipetrol se stal Arne Kejdana (43 let). Ve funkci nahradil Tomáše Zikmunda, který tuto pozici zastával od roku 1999 a nyní z firmy odchází.
Jde o další z personálních změn poté, co z firmy ke konci srpna odešel Pavel Švarc, který Unipetrol téměř sedm let řídil. Místo opustil kvůli přijetí nabídky na pozici šéfa společnosti Čepro. Dočasným generálním ředitelem Unipetrolu se stal Marek Mroczkowski. Nový generální ředitel má vzejít z konkurzního řízení.
Kejdana dosud v Unipetrolu působil jako specialista vnější a vnitřní komunikace a v oblasti vztahů s investory. Předtím byl například také mluvčím největší tuzemské stavební firmy Skanska CZ.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.