Nový televizní spot UNIQA pojišťovny

30. 9. 2005 08:09

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

UNIQA pojišťovna zahájila koncem září novou televizní kampaň, která poběží na dvou televizních kanálech s menšími přestávkami až do prosince. Hlavními hrdiny TV spotu jsou sportovní osobnosti, jejichž sportovní kariéra je spojena s podporou ze strany UNIQA. Televizní spot vznikl jako mezinárodní projekt pojišťovacího koncernu UNIQA Group pro společnosti UNIQA ve třech státech – ČR, Maďarsku a Chorvatsku. Každá lokální UNIQA přitom nasadila své domácí sportovní celebrity.
Na jaře vyhlásil koncern UNIQA se sídlem ve Vídni mezinárodní soutěž na kreativní zpracování a produkci TV spotu pro region střední a východní Evropy. Zúčastnily se ho agentury z ČR, Polska, Maďarska a Chorvatska, které přišly přibližně s deseti koncepty odpovídajícími zadání – prezentovat UNIQA jako silného a kompozitního pojistitele ve spojení s využitím sponzorovaných sportovců a sportovkyň, které v TV spotu dodají společnosti UNIQA „tvář“ a budou reprezentovat silné partnerství úspěšných subjektů.
Po vyhodnocení všech došlých návrhů byl jako nejlepší vybrán koncept maďarské Ogilvy, na němž byla oceněna především jeho originalita i nenásilná, úsměvná a vyvážená prezentace populárních osobností nejen jako úspěšných sportovců, ale současně lidí žijících svůj každodenní život srovnatelný s životem kohokoli z nás. Jejich sportovní ochranné pomůcky – přilba, brýle, chrániče nebo plovací vesta, které ve spotu neodkládají ani v civilních situacích běžného života, jsou přitom s jistou dávkou nadsázky přítomny jako jejich „pojistka“.
Jednotlivé sekvence byly natočeny během jediného týdne v Maďarsku a ČR.
V české verzi (30 sekund) ztvárnili jednotlivé „minipříběhy“ Karel Poborský vybraný z kádru fotbalového klubu Sparta Praha a Štěpánka Hilgertová, dvojnásobná olympijská vítězka ve vodním slalomu. Mezinárodní formát koncernu UNIQA reprezentuje rakouský lyžař Benjamin Raich – dvojnásobný mistr světa z posledního MS v alpských disciplínách v Bormiu.
V Chorvatsku se divákum představí „v dresu UNIQA“ všestranný a oblíbený Igor Boraska – olympijský medailista ve veslování a současně člen reprezentačního sáňkařského týmu; Maďaři vsadili na bratry Steinmetzovy, olympijské vítěze ve vodním pólu. V obou posledně zmíněných státech rovněž převzala UNIQA do svých lokálních verzí sekvenci s Karlem Poborským, který je i tam mezi fotbalovými fanoušky dobře známý.
Autonomnost jednotlivých sekvencí umožňuje volit pružně příslušný „mix“ osobností podle lokálních preferencí. Relativně snadno lze rovněž v dalším období dotočit další národní příběhy sportovců pro společnosti UNIQA v jiných zemích regionu CEE, například pro Polsko nebo Slovensko.

-zem-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.