Nový průvodce pro Sky

15. 9. 2005 09:09

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Úspěch digitálního satelitního vysílání v Británii souvisel s tím, že uživatelé dostali možnost vybírat si programy prostřednictvím obrazovky. Z původních 140 programů jich je však dnes víc než 500. Jen loni jich přibylo 156. Protože uživatelé nechtěli riskovat, že by se jejich děti prostřednictvím menu mohly dostat k sázkám nebo k „programům pro dospělé“, přestávali službu používat. BSkyB proto přikročila k podstatnému přetvoření navigátora, aby čelila podobným obavám. Navigátor je připraven pro víc než 1000 programů.

Ekonom, 15.9.2005, autor: Václav Žák, člen RRTV

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.