Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Nonstop hospoda Praha

Redakce MAM12. 9. 2005

Spát budeme až doma, vysvětluje nápis a myslí to jistě vážně. Poté, co vidíme v ulicích se potácet podnapilé Brity, Němce, Dány, Španěly s hrdým nápisem na tričku “Ožral jsem se v Praze”.
Nic proti razantní kampani: šnek loni ve spotu České centrály cestovního ruchu nebyl ideální. I když nutno dodat, že na rozdíl od magistrátu centrála láká ve svých spotech na příjezd do celé České republiky, a stačí se podívat na obsluhu hospod a restaurací na některých malých městech nebo na jazykovou výbavu prodavačů suvenýrů v některých mimopražských lokalitách – a už jsme se šnekem kamarádi.

Movití k nám nepojedou
Přesto se nová kampaň totálně míjí účinkem, pokud – jak je deklarováno – chceme oslovit movitější klientelu a chceme, aby v Praze zůstala déle. (Když nebudou spát, nepotřebují přece hotely – co tomu říkáte, páni hoteliéři?)
Účinek je žel opačný. Na tento druh reklamy se movitější klientela opravdu ani nepodívá, nebo podívá a od cesty ji to odradí, protože nemá zapotřebí flámovat do bezvědomí v zakouřených pražských hospodách. V zahraničí jsem už dokonce zaslechla hlasy, které říkaly, že incentivní klientela (tedy ta opravdu bohatá, která hledá něco speciálního) do Prahy už nepojede, protože to je dnes ukřičené, našlapané město k prasknutí.

Jde to i bez kruhů pod očima
Co Praze chybí (mohu srovnat s Vídní), je řada velkorysých a dobře organizovaných akcí, kam mohou domácí i turisté zajít třeba zadarmo (ve Vídni po celé léto velkoplošná plátna s každovečerními filmovými představeními oper, operet či koncertů vážné hudby). Že si k tomu koupíte sklenku šampaňského a něco k jídlu asi u stovky stánků s kuchyněmi doslova z celého světa, to už je nadstandardní, a dokonce velmi lukrativní služba. A to vše lze stihnout důstojně, bez kruhů pod očima a ještě se lze i vyspat.
Turisté pijí a oslavují v mnoha městech Evropy. Čím by se měla třeba chlubit Paříž nebo Amsterdam, když ne svou nepřebernou řadou hospůdek, vináren, hospod, klubů, barů a nočních podniků? A pokud sázíme na příjezd mládeže, pro kterou je to doma zakázané ovoce, tudíž na cestě k nám to bude opravdu něco, byla bych opatrnější, neboť po zhlédnutí nové pražské kampaně jim to doma možná zakážou.

ředitelka vídeňského zastoupení agentury CzechTourism

×

La Halle odešel z ČR

Starší článek

Obce budou moci omezit pouliční reklamu

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé
Foto: DDB Prague

DDB Prague posiluje kreativu a digitál

Lluis Rotger je nový expriential creative lead, Christophe Wechsler senior art director, Jiří Kirchner senior copywrighter a Ivan Krajčovič digitální stratég.
17. 4. 202117. 4. 2021
Marketing

Kultura si strategii maže na chleba

Nejde jen o oblékání, firemní kultura musí především pomáhat k vyšší výkonnosti byznysu, říká Pavel Kuhn ze společnosti Kogi Con.
17. 4. 202116. 4. 2021
Marketing

Mattoni poprvé uvádí plošně na trh plechovky

Minerální voda Mattoni představila novou řadu ochucené minerální vody Mattoni v plechovkách. Značka se tím stává první českou minerální vodou v plechovce,…
16. 4. 202116. 4. 2021
Média

Přímý přenos pohřbu prince Philipa poběží na Nově, CNN Prima News i v ČT24

V sobotu 17. dubna se uskuteční pohřeb Jeho královské Výsosti Prince Philipa, vévody z Edinburghu. Televize Nova tak od 15:20 zařazuje do vysílání přímý…
16. 4. 202116. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě
Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více