Nejčtenější Nový čas

8. 9. 2005 14:09

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Nejčtenějšímu slovenskému deníku Nový čas v červenci klesl průměrný denní prodej o více než 25 000 výtisků na 182 946 kusů a po jednoměsíčním značném nárůstu se list opět dostal blízko svého dlouhodobého průměru. Na druhou příčku v prodeji deníků se dostal list Sme, který opět předběhl svého hlavního konkurenta Pravdu. Vyplývá to z údajů, které poskytlo sdružení vydavatelů periodického tisku ABC.
Sledovaným slovenským deníkům v červenci dohromady ve srovnání s předchozím měsícem klesl průměrný denní prodej o 29 784 na 380 918 výtisků. Za celkovým poklesem byly zejména výsledky Nového času. List Sme se s prodejem 77 463 kusů opět po několika měsících dostal na druhou příčku, když předstihl Pravdu (75 364).
Na dalších příčkách se umístil maďarsky psaný list Új Szó (25 037) z dílny vydavatele Sme, společnosti Petit Press, a Hospodárske noviny (20 108). Petit Press vydává rovněž regionální deníky Korzár, kterých se v červenci prodalo v průměru 32 559 výtisků.
Na Slovensku začal na přelomu srpna a září vycházet nový deník 24 hodín, jehož prodejnost zatím zveřejněna nebyla. Další celostátní deník Šport údaje o prodeji sdružení ABC neposkytuje.
Mezi týdeníky rovněž v červenci vedl Nový čas pre ženy od vydavatele nejprodávanějšího deníku. Tento časopis si koupilo v průměru 215 758 čtenářů. Pořadí na dalších místech se nezměnilo a následovaly časopisy Plus 7 dní, Život, Báječná žena a Eurotelevízia.
V zemi začal vycházet nový týdeník Star; údaje o jeho prodeji zatím známy nejsou. Další významné celostátní týdeníky Markíza, Domino Fórum a Týždeň údaje o prodeji neposkytují.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.