Na veletrzích Intermedia, Sign Slovakia a Office bude na 60 firem

22. 9. 2005 09:09

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

TV Nova je průkopníkem nových trendů

TV Nova mění přístup k audiovizuální produkci. Zelené natáčení se stává standardem přinášejícím ekologické inovace.

Reklama
SDG

Už 11. mezinárodní veletrh reklamy, marketingu, médií a dárkových předmětů Intermedia, výstava výroby písma a znaků pro reklamu Sign Slovakia a výstava vybavení kanceláří Office představí aktuální profil 60 firem z oboru. Akce proběhne na ploše 2 900 čtverečních metrů 28. až 30. září 2005 na výstavišti Incheba v Bratislavě. Přihlásili se vystavovatelé ze Slovenska, ČR a Polska. Odborný program veletrhů bude zaměřen na problematiku směrů rozvoje marketingové komunikace a kreativity v reklamě, ale i používaných materiálů a služeb. Komise odborníků vyhodnotí soutěž „Zlatá pečať“ o nejlepší polygrafický výrobek roku.

-tasr, zem-

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Vítězné konfety se po roce opět snášejí na hlavy zástupců McCann Prague. Ti podruhé za sebou ovládli hlavní kategorii soutěže Agentura roku a celkem si ze slavnostního večera odnášejí šest trofejí. Nezávislou agenturou je Boomerang Communication, Nejlepším marketérem Kateřina Harris z řetězce Albert.

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.