Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

MTV prodává klipy Warner

Redakce MAM27. 9. 2005

Hudební televize MTV, kterou vlastní koncern Viacom, se zaměřuje na novou oblast obchodu se zábavou. Včera podepsala dohodu s hudebním vydavatelstvím Warner Music, na jejímž základě začne do mobilních telefonů dodávat hudební klipy této společnosti.

“MTV Networks bude vytvářet a do mobilů distribuovat nový videoobsah, který bude nabízet ukázky z katalogu hudebních videoklipů Warner Music. Je to první globální dohoda svého druhu,” uvádí se v prohlášení MTV.

Majitelé mobilů tak budou moci zhlédnout klipy takových hvězd, jakou jsou Green Day, Sean Paul, Prince, Black Sabbath, Linkin Park nebo Red Hot Chili Peppers.

Nová služba bude k dispozici přibližně 400 miliónům majitelům mobilů z Asie, Evropy a Latinské Ameriky, kteří si předplatili některý z kanálů MTV Networks International, tedy MTV, MTV2, VH1, CMT, Logo nebo Viva. Celkem si některou z těchto značek předplatilo vyjma Spojených států na 670 majitelů mobilů. Konkrétní cenové podmínky si určí vždy provozovatel mobilní sítě.

Hospodářské noviny, 27.9.2005, autor: Aleš Borovan

×

Karty CCS s kampaní

Starší článek

ČEZ spouští „8 v jednom“

Novější článek

Podobné zprávy

Akce
Foto: Young Lions

Young Lions: Media ovládli Andrea Michel a Matěj Buďárek z Marketup

Jak sesbírat 200 tisíc nepoužívaných telefonů? Hledejte zlatý poklad v Praze, říká vítězný návrh kampaně kategorie Media v letošním ročníku soutěže Young Lions.
19. 4. 202119. 4. 2021
Lidé

Tescu bude v Česku šéfovat Katarína Navrátilová

Společnost Tesco výrazně posílila lokální středoevropské týmy včetně toho českého. Zároveň upravila strukturu vedení, která má být více flexibilní, aby…
19. 4. 202119. 4. 2021
Zprávy

Obrat e-shopů byl prvním kvartálu o 16 miliard korun vyšší než loni

Obrat českých e-shopů se podle analýzy společnosti Shoptet v letošním prvním kvartálu oproti loňskému zvýšil o 16 miliard korun. Zatímco v prvním čtvrtletí…
19. 4. 202119. 4. 2021
Marketing

Hornbach v kampani zdobí budovy, vraky, sloupy i „knihobudky“

Hobby market Hornbach v duchu claimu své letošní jarní kampaně „Zahrada může být kdekoliv“ oživuje zelení nudné křižovatky, vchody do metra i vraky aut. Za…
19. 4. 202119. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

DDB Prague posiluje kreativu a digitál
Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více