MTV prodává klipy Warner

27. 9. 2005 00:09

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Hudební televize MTV, kterou vlastní koncern Viacom, se zaměřuje na novou oblast obchodu se zábavou. Včera podepsala dohodu s hudebním vydavatelstvím Warner Music, na jejímž základě začne do mobilních telefonů dodávat hudební klipy této společnosti.

„MTV Networks bude vytvářet a do mobilů distribuovat nový videoobsah, který bude nabízet ukázky z katalogu hudebních videoklipů Warner Music. Je to první globální dohoda svého druhu,“ uvádí se v prohlášení MTV.

Majitelé mobilů tak budou moci zhlédnout klipy takových hvězd, jakou jsou Green Day, Sean Paul, Prince, Black Sabbath, Linkin Park nebo Red Hot Chili Peppers.

Nová služba bude k dispozici přibližně 400 miliónům majitelům mobilů z Asie, Evropy a Latinské Ameriky, kteří si předplatili některý z kanálů MTV Networks International, tedy MTV, MTV2, VH1, CMT, Logo nebo Viva. Celkem si některou z těchto značek předplatilo vyjma Spojených států na 670 majitelů mobilů. Konkrétní cenové podmínky si určí vždy provozovatel mobilní sítě.

Hospodářské noviny, 27.9.2005, autor: Aleš Borovan

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.