Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Minulý týden stouply podíly ČT1 a Novy

Redakce MAM29. 9. 2005

V minulém týdnu si v podílech na sledovanosti, celodenní i v hlavním večerním čase, polepšily ČT1 a Nova. Naopak Prima a ČT2 zaznamenaly pokles, vyplývá z údajů, které zveřejnila společnost ATO na základě peoplemetrového měření firmy Mediaresearch.
V hlavním čase mezi 19:00 a 23:00 si první program ČT polepšil o 3,1 bodu na 24,74 procenta, což je druhá nejvyšší týdenní hodnota ČT1 v letošním roce. Nova si sice polepšila o 1,6 bodu, její podíl v prime time 34,82 procenta je ale naopak druhým nejnižším, kterého za letošní rok dosáhla.
Po třech týdnech klesl podíl Primy pod 30 procent. Její podíl byl o dvě desetiny nižší než tato hranice, což je však stále jedna z nejvyšších hodnot, které Prima od počátku peoplemetrového měření sledovanosti v roce 1997 zaznamenala. Podíl ČT2 poklesl o 3,6 bodu na 5,7 procenta.
Podíl na celodenní sledovanosti stoupl v minulém týdnu ČT1 o 1,4 bodu na 22,8 procenta. Nova měla vyšší podíl proti předminulému týdnu o šest desetin bodu a činil 36,3 procenta. Prima si pohoršila o 1,1 bodu a sledovalo ji v průměru 27 diváků z každé stovky před obrazovkami. Podíl ČT2 byl 7,4 procenta, což je méně o procentní bod proti předchozímu týdnu.
Z 20 nejsledovanějších pořadů jich 14 odvysílala Nova, po třech pak Prima a ČT1. Nejvíce diváků, 2,7 milionu, tedy 31,6 procenta dospělé populace, zhlédlo úterní a středeční Televizní noviny na Nově. Divácky nejúspěšnější pořad Primy se ocitl na osmém místě Top 20. Byla jím čtvrteční Výzva reality show VyVolení, kterou sledovalo 1,93 milionu diváků.
Nejúspěšnější pořad ČT1 se umístil jen o jednu příčku níže. Byl jím další díl seriálu Četnické humoresky, který si v pátek nenechalo ujít 1,84 milionu diváků. V Top 20 se ocitly i další seriály – jeden díl Rodinných pout na Primě a dva díly Dobré čtvrti na ČT1. Z nabídky ČT2 si nejvíce lidí vybralo dokument Rudá hvězda nad Německem, který v pondělí vidělo zhruba 450 000 diváků.

×

ÚS: Novinář nemusí policii prozradit svůj informační zdroj

Starší článek

Biopotravinou roku kváskový chléb od Albia

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: SOCR/Departement

Svaz obchodu a cestovního ruchu spustil kampaň proti potravinovým kvótám

Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR (SOCR) spouští kampaň proti zákonu k povinným kvótám na české potraviny. Úvahy o jejich zavedení se objevují už několik…
8. 4. 20218. 4. 2021
Lidé

Michal Malysa povede komunikaci společnosti Eurowag

V roli head of group communications bude řídit komunikaci skupiny na patnácti trzích. Do firmy přichází po čtyřech letech v Deloitte, kde byl zodpovědný za PR.
8. 4. 20218. 4. 2021
Marketing

Philip Morris lidem ukáže interaktivní „laboratoř“

Před Průmyslovým palácem na pražském Výstavišti otevře 10. dubna společnost v rámci iniciativy Svět bez kouře prostor, v němž porovnává klasické cigarety s…
8. 4. 20218. 4. 2021
Marketing

Běžecká tramvaj NN chce motivovat lidi, aby se jen nevozili

Do pražských ulic bude celý rok vyjíždět speciální běžecká tramvaj NN TramRun, kterou NN pojišťovna a penzijní společnost zahájila svou jarní kampaň na…
8. 4. 20218. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Marketing Packety v regionu střední a východní Evropy řídí Barbora Langer
Zlata Ulrichová přešla z Rohlik.cz do Billy, povede strategický marketing

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více