Minulý týden stouply podíly ČT1 a Novy

29. 9. 2005 10:09

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

V minulém týdnu si v podílech na sledovanosti, celodenní i v hlavním večerním čase, polepšily ČT1 a Nova. Naopak Prima a ČT2 zaznamenaly pokles, vyplývá z údajů, které zveřejnila společnost ATO na základě peoplemetrového měření firmy Mediaresearch.
V hlavním čase mezi 19:00 a 23:00 si první program ČT polepšil o 3,1 bodu na 24,74 procenta, což je druhá nejvyšší týdenní hodnota ČT1 v letošním roce. Nova si sice polepšila o 1,6 bodu, její podíl v prime time 34,82 procenta je ale naopak druhým nejnižším, kterého za letošní rok dosáhla.
Po třech týdnech klesl podíl Primy pod 30 procent. Její podíl byl o dvě desetiny nižší než tato hranice, což je však stále jedna z nejvyšších hodnot, které Prima od počátku peoplemetrového měření sledovanosti v roce 1997 zaznamenala. Podíl ČT2 poklesl o 3,6 bodu na 5,7 procenta.
Podíl na celodenní sledovanosti stoupl v minulém týdnu ČT1 o 1,4 bodu na 22,8 procenta. Nova měla vyšší podíl proti předminulému týdnu o šest desetin bodu a činil 36,3 procenta. Prima si pohoršila o 1,1 bodu a sledovalo ji v průměru 27 diváků z každé stovky před obrazovkami. Podíl ČT2 byl 7,4 procenta, což je méně o procentní bod proti předchozímu týdnu.
Z 20 nejsledovanějších pořadů jich 14 odvysílala Nova, po třech pak Prima a ČT1. Nejvíce diváků, 2,7 milionu, tedy 31,6 procenta dospělé populace, zhlédlo úterní a středeční Televizní noviny na Nově. Divácky nejúspěšnější pořad Primy se ocitl na osmém místě Top 20. Byla jím čtvrteční Výzva reality show VyVolení, kterou sledovalo 1,93 milionu diváků.
Nejúspěšnější pořad ČT1 se umístil jen o jednu příčku níže. Byl jím další díl seriálu Četnické humoresky, který si v pátek nenechalo ujít 1,84 milionu diváků. V Top 20 se ocitly i další seriály – jeden díl Rodinných pout na Primě a dva díly Dobré čtvrti na ČT1. Z nabídky ČT2 si nejvíce lidí vybralo dokument Rudá hvězda nad Německem, který v pondělí vidělo zhruba 450 000 diváků.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.